ارسال به دیگران پرینت

توسعه صنعت چاپ و بسته‌بندی

هم افزایی و هم صدایی کلید طلایی توسعه صنعت چاپ است

برنامه‌های نخستین جلسه از سلسله نشست‌های توسعه صنعت چاپ و بسته‌بندی اعلام شد، هفت نشست با حضور پیشکسوتان، کارشناسان، روسای تشکل‌های صنفی و مدیران برای این برنامه در نظر گرفته شده است.

هم افزایی و هم صدایی کلید طلایی توسعه صنعت چاپ است

نخستین جلسه از سلسله نشست‌های توسعه صنعت چاپ و بسته‌بندی یکشنبه 21 آذر در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود، و قرار است در این نشست هفت نشست تخصصی با حضور دست‌اندرکاران و فعالان این صنعت اجرا شود.
 
حمیدرضا فرخ، مدیر رسانه تصویری چاپی پک در این زمینه با اشاره به برنامه‌ها و نشست‌‌های پیش‌بینی‌شده برای این مراسم، توضیح داد: یکی از وجوه تمایز سلسله نشست‌های توسعه صنعت چاپ و بسته‌بندی، گسترده‌بودن دایره شرکت‌کنندگان است و از بسیاری از چهره‌های صاحب‌نام این عرصه دعوت شده است.
 
وی ادامه داد: در پنل اول که به کارشناسان و استادان دانشگاه رشته صنعت چاپ اختصاص دارد قرار است خدایار صادقی، علی ظریف، سیامک دری و حمیدرضا طاهری آشتیانی سخنرانی داشته باشند، سپس در پنل دوم که به پیشکسوتان اختصاص دارد؛ اسکندر خمسه‌پور، رضا رضایی، محمود پیشعلی، علی مخزن و احمد فروزیده صحبت خواهند کرد.
 
فرخ با اشاره به پنل سوم، توضیح داد: در این پنل نیز علی‌اکبر ابراهیمی مدیرکل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به طرح دیدگاه‌ها و نظرات این دفترکل خواهد پرداخت.
 
وی درباره پنل مدیران صنعت چاپ نیز گفت: قرار این در این نشست سیدرضا کروبی، امیر کشانی، علی محمدلو، حسین احمدی، مجیدرضا اسماعیل‌زاده، نیما دانش‌فر و هادی اسماعیل‌زاده نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره توسعه صنعت چاپ بیان کنند.
 
فرخ از پیش‌بینی پنل رسانه‌ها نیز خبر داد و یادآور شد: در این بخش نمایندگان نشریات و رسانه‌ها و خبرنگاران تخصصی صنعت چاپ به طرح دغدغه‌ها و موضوعات خود می‌پردازند.
 
وی درباره پنل تشکل‌ها و اتحادیه‌ها نیز گفت: قرار است علی مغانی، رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران خراسان رضوی، محمد علی انصاری‌پور، رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران اصفهان، جلیل غفاری‌رهبر، رئیس اتحادیه صحافان، احمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران، مجتبی معراج محمدی، رئیس اتحادیه لیتوگرافان، مجتبی محمودیان، رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران قم و افراد دیگری چون مجید محبی، امین خضریان و محمد بیطرفان نیز سخنرانی داشته باشند.
 
به گفته فرخ، در پنل کارشناسان نیز جلال ذکایی، علی فرنگی و جمعی دیگر از کارشناسان این حوزه صحبت خواهند داشت.
 
وی با بیان اینکه این نشست به صورت آنلاین و زنده پخش خواهد شد، توضیح داد: در این زمینه تمام فعالان حوزه چاپ و بسته‌بندی نیز به مدد بسترهای مجازی می‌توانند در این نشست‌ها شرکت کرده و نظرات و دیدگاه‌های خود را به صورت آنلاین مطرح کنند.
 
فرخ همچنین با بیان اینکه بسیاری از فعالان چاپ و بسته‌بندی و پیشکسوتان این عرصه به دنبال تحقق اهداف و مطالبات این صنف هستند، گفت: مساله اینجا است که هریک از آن‌ها از راه‌ها و کانال‌های متفاوتی در این مسیر حرکت می‌کنند اما نیاز به وجود یک هم‌صدایی، هم‌مسیربودن و هم‌افزایی در این صنف احساس می‌شود.
 
وی در پایان تاکید کرد: یکی از برنامه‌های ما این است که مطالب مطرح‌شده در این نشست‌ها را در قالب یک کتاب منتشر کنیم.

 

منبع : ایبنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه