ارسال به دیگران پرینت

من خودم برای زندگیم تصمیم می گیرم | در مواقع نیاز به کمکتان می آیم

با این سیاست ها در دل مادر شوهر جا باز کنید ! | اولویت من خانواده ام هستند

در این مطلب به شما آموزش داده می شود تا با گفتن جملاتی سیاستمدارانه دل مادر شوهر خود را بدست آورید و روابطتان را بهبود بخشید.

با این سیاست ها در دل مادر شوهر جا باز کنید ! | اولویت من خانواده ام هستند

اگر به تازگی ازدواج کرده اید و دوست دارید در دل مادر همسرتان جا باز کنید و دلبرانه رفتار نمایید، نباید از برخی جملات هرگز استفاده نمایید.

برخی از صحبت هایی که بین عروس و مادر شوهر بیان می شود سبب ایجاد فاصله و کدورت بین آنها خواهد شد پس همانگونه که طرز صحبت با آنها مهم است باید بدانید بر زبان آوردن کدام حرف ها سبب تیره و تار شدن روابط مادر شوهر و عروس می گردد .

برای اجتناب از استرس خانوادگی، جملاتی را آورده ایم که نباید به مادر شوهرتان بگویید.

از مادر شوهرتان غول نسازید :

قبل از اینکه به شما بگوییم کدام حرف ها را نباید به مادر شوهرتان بزنید، لازم است، بگوییم هرگز از مادر شوهرتان غول نسازید، او نیز مانند تمامی مادرها ، مهربان است و عمری برای فرزندش که همسر و عشق شماست زحمت کشیده است. پس پیش زمینه های ذهنی در مورد مادرشوهرهای دیگران را از ذهن تان دور کنید و درباره مادرشوهرخودتان از همان ابتدا مثبت بیندیشید و به او احترام بگذارید و عشق و محبت تان را به او نشان دهید و هر چند وقت یکبار به دیدن او روید.

 
 

جملاتی که عروس ها نباید به مادر شوهرشان بگویند:

اخلاق پسرت هم مانند شماست

همیشه برای حل مشکلات خانوادگی و زناشویی این شما و همسرتان هستید که باید مسائل را بررسی و حل کنید بنابراین وارد کردن خانواده ها و مادر شوهرتان به قضیه مشکلات شما را دو چندان می کند.

پس هیچگاه مادر شوهرتان را مسئول عیوب همسر خود ندانید و از رفتار او گله نکنید . این موضوع او را هم وارد مسائل شما می کند و شوهرتان دیگر مسئولیت کارهایش را به عهده نمی گیرد.

اولویت من خانواده ام هستند

طبیعی است خانواده خودتان بیش از خانواده همسرتان برای شما اهمیت دارند، اما در ظاهر هم که شده به خانواده همسر و مادر شوهرتان نشان دهید که او نیز برای شما مهم است.

پس روزهای تعطیل به خانواده همسرتان نیز سر بزنید . با همسرتان تصمیم گیری کنید که در تعطیلات نزد کدام یک از خانواده ها بروید . اگر شوهرتان تمایل دارد بیشتر با خانواده اش باشد، اشکالی ندارد که زمانی را با آنها تنها بگذراند.

در مواقع نیاز به کمکتان می آیم

سعی کنید هرگز قول هایی را ندهید که عمل کردن به آنها برایتان مشکل است مثلا به خانواده همسر و مادر شوهرتان نگویید که :اگر به چیزی نیاز داشتید روی کمک من حساب کنید زیرا در صورت عمل نکردن به قولهایتان ، نزد آنها بی اعتبار می شوید و محبوبیت خود را از دست خواهید داد . بنابراین به جای قول دادن سعی کنید زمانی را برای دیدن آنها اختصاص دهید و هر زمانی که توانستید و آنها نیاز به کمک شما داشتند ، برای کمک به آنها بشتابید.

من خودم برای زندگیم تصمیم می گیرم

مادر همسر شما خواهان بهترین زندگی مشترک برای شما و همسرتان است پس با دید منفی به او ننگرید و از صحبت های او برداشت منفی نداشته باشید ممکن است توصیه های مادرشوهر به شما حس تحکم بدهد، اما بهتر است مثبت بیاندیشید و فرض کنید که او نیتش خوب است و از او تشکر کنید و کار خودتان را بکنید. اگر او به تحمیل نظراتش ادامه داد ، از شوهرتان کمک بگیرید و با کمک همسرتان به مادر او بگویید که برخی از رفتارهایش را نمی پسندید.

 

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه