ارسال به دیگران پرینت

به دلیل روسیه:

آمریکا در حال بررسی خارج کردن شهروندانش از اوکراین است

شبکه سی ان ان آمریکا امروز، سه‌شنبه گزارش داد، منابع مطلع گفته‌اند، دولت جو بایدن در حال بررسی راه‌های خارج کردن آمریکایی‌ها از اوکراین در صورت حمله روسیه است.

آمریکا در حال بررسی خارج کردن شهروندانش از اوکراین است

 این منابع افزودند، دولت در حال حاضر نیازی به اجرای روند خروج نمی‌بیند در حالی‌که خطوط پرواز از فرودگاه‌های بین‌المللی اوکراین فعال و مرزهای زمینی بین اوکراین و همسایگان غربی‌اش باز هستند.

این منابع افزودند: وزارت دفاع آمریکا در حال حاضر برای چندین سناریو در صورت لزوم خروج شهروندان برنامه‌ریزی می‌کند. قرار است از کارمندان دولتی غیرضروری آمریکا آغاز کند تا به خروج گسترده‌تر منتهی شود.

این منابع ادامه دادند: وزارت خارجه آمریکا مسؤول تعیین این مساله است که روند خروج ضروری است یا نه.

به گفته این منابع، این طرح خروج در پی خروج گسترده آمریکا از افغانستان در ماه اوت مطرح می‌شود که به دلیل سوء مدیریت و خروج آشفته و بی‌برنامه، مورد انتقاد اعضای کنگره قرار گرفت.

این در حالی است که روسیه بارها تاکید کرده گزارش‌های غربی درباره تجمیع نیروهایش در مرزهای اوکراین صحت ندارند.

بایدن در حال بررسی طرح تخلیه آمریکایی ها از اوکراین است

دولت جو بایدن در حال بررسی طرح تخلیه شهروندان آمریکایی از اوکراین در صورت وقوع حمله ادعایی روسیه است!

بایدن در حال بررسی طرح تخلیه آمریکایی ها از اوکراین است
 

شبکه سی ان ان آمریکا به نقل از منابع خود اعلام کرد که دولت جو بایدن به دنبال راه‌هایی برای خارج کردن آمریکایی‌ها از اوکراین در صورت حمله ادعایی روسیه است!

این منابع اعلام کردند که با توجه به فعال بودن خطوط هوایی فرودگاه بین المللی اوکراین و باز بودن مرزهای زمینی بین اوکراین و همسایگان غربی، دولت (بایدن) در حال حاضر ضرورت و نیازی به عملیات تخلیه نمی بیند. این منابع افزودند که پنتاگون در حاضر در حال برنامه ریزی برای سناریوهای متعددی در صورت نیاز به تخلیه است.

 

برخی منابع اعلام کردند که طرح مسئله تخلیه شهروندان آمریکا از اوکراین به دنبال تخلیه گسترده آمریکا از افغانستان در ماه اوت گذشته صورت می‌گیرد که انتقاد اعضای کنگره را به دلیل سازماندهی ضعیف در پی هرج و مرج حاکم بر فرودگاه کابل به دنبال داشت.

 

رسانه‌های غربی اخیراً با انتشار برخی تصاویر ماهواره‌ای مدعی شدند که روسیه به دنبال حمله به اوکراین در ماه ژانویه است!

 

روسیه بارها گزارش رسانه‌های غربی در مورد تجمع گسترده و آماده باش نیروهای نظامی خود در مرز با اوکراین را رد کرده است. کرملین تاکید کرده که روسیه نیروهای خود را در داخل خاک خود جابجا می‌کند و هیچ کشوری را تهدید نمی‌کند. مسکو همچنین اتهامات مربوط به طرح‌های تهاجمی روسیه را بهانه‌ای برای اعزام بیشتر نیروهای ناتو به مرزهای روسیه دانست.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه