ارسال به دیگران پرینت

رشت

لطفاً روی من قدم نزنید! با سپاس فراوان!

نسلی گذشت تا بفهمانیم " گل چیست" " سبزه چیست" " درخت چیست" اما باز هم مثل معلم ها باید دیکته کنیم تا قدر بدانند اینها را افسوس...

لطفاً روی من قدم نزنید! با سپاس فراوان!
شهرداری رشت از شهروندان فهیم این شهر خواسته است تا برای کمک به مدیریت شهری و حفظ زیبایی شهر از قدم زدن روی چمن ها، گلها و فضای سبز خودداری کنند.

 

شهرداری رشت در کنار همه عملیات سنگین و مداومی که سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت در زمینه گندزدایی و ضدعفونی کردن فضای پارک ها و بوستان ها اعم از مبلمان و نیمکت ها، سرویس های بهداشتی، ست های ورزشی، وسایل و تجهیزات بازی کودکان و… انجام می دهد، کار باز پیرایی و اصلاح فضای سبز شهری و پارکی و گلکاری و چمن کاری را نیز به طور مداوم انجام‌ می دهد.

این سازمان همچنین از شهروندان گرامی رشت خواسته است تا به نتیجه رسیدن حاصل کار و نتیجه تلاش آنها در زمینه های زیبایی هر چه بیشتر سیمای شهری از راه رفتن، لگد کردن و قدم زدن روی سبزه ها، چمن ها و گلهای کاشته شده، جداً خودداری کنند تا سیما و چهره رشت بیشتر از گذشته جلوه گر شود.

 
 
تابلوهایی هم برای جلب توجه شهروندان در فضاهای سبز ایجاد شده در شهر نصب گردیده که در آنها از مردم خواسته اند تا برای احترام گذاشتن به تلاش و کوشش کارگران سخت کوش سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری رشت از قدم زدن روی فضای سبز خودداری کنند.

روی این تابلوها به نقل از فضاهای سبز ایجاد شده، نوشته اند: “من دارم سخت تلاش می کنم تا رشد کنم؛ پس لطفاً روی من قدم نزنید. با سپاس فراوان.”

3329728

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه