ارسال به دیگران پرینت

دقایقی پیش؛

گفتگوی تلویزیونی رئیس دفتر رئیس‌جمهور آغاز شد

گفتگوی تلویزیونی غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در برنامه نگاه یک آغاز شد.

گفتگوی تلویزیونی رئیس دفتر رئیس‌جمهور آغاز شد

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور شامگاه شنبه با حضور در برنامه نگاه یک در تشریح عملکرد صد روزه دولت سیزدهم در رابطه با اقدامات دولت پیرامون سیاست خارجی، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های کلی دولت سیزدهم برقراری ارتباط با کشورهای مختلف، فعال کردن دیپلماسی اقتصادی و توجه به همسایگان است. 

اسماعیلی عنوان کرد: در اجلاس سازمان اکو، با این رویکرد که ما می‌توانیم همکاری‌های اقتصادی میان ایران و کشورهای عضو را در عرصه‌های مختلف توسعه دهیم یا یک اقتصاد آسیامحور را میان کشورهای دوست و همسایه خود انتخاب کنیم، حضور پیدا کردیم.

وی تاکید کرد: در اجلاس سران کشورهای عضو اکو، در حوزه انرژی، محیط زیست، اقتصاد دیجیتال و فیبرنوری زمینه ارتباط گسترده با کشورهای عضو این سازمان فراهم شد. 

رئیس دفتر رئیس‌جمهور بیان کرد: در حاشیه این اجلاس با رؤسای جمهور شرکت کننده در این اجلاس ملاقات‌های دوجانبه‌ای داشتیم و زمینه همکاری‌های گسترده در حوزه حمل و نقل و انتقال انرژی از جمله بحث گاز به عمل آمد و در حوزه امنیت به ویژه در رابطه با کشور افغانستان، نشست هایی با تاکید بر لزوم روی کار آمدن دولت فراگیر در افغانستان برگزار شد.

اسماعیلی گفت: سفر رئیس‌جمهور به ترکمنستان در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، امنیتی و سیاست خارجی دستاوردهای زیادی به همراه داشت.

ادامه دارد ...

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه