ارسال به دیگران پرینت

بهترین مرکز لیزر موهای زائد چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از بهترین روش ها برای رهایی از موهای زائد لیزر می باشد که برای آنکه تعداد جلسات لیزر موهای زائد نتیجه بخش باشد، باید یکی از بهترین کلینیک ها را انتخاب کرد. لیزر موهای زائد راهی بی خطر و مطمئن است که نتیجه بخش بودن آن برای همه اثبات شده است.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از بهترین روش ها برای رهایی از موهای زائد لیزر می باشد که برای آنکه تعداد جلسات لیزر موهای زائد نتیجه بخش باشد، باید یکی از بهترین کلینیک ها را انتخاب کرد. لیزر موهای زائد راهی بی خطر و مطمئن است که نتیجه بخش بودن آن برای همه اثبات شده است.

یک مرکز لیزر باید ویژگی هایی داشته باشد تا بهترین نتیجه برای مشتری و مراجعه کنندگان حاصل شود که در این مطلب ویژگی های بهترین مرکز لیزر را مورد بررسی قرار داده ایم و یکی از بهترین کلینیک های زیبایی را معرفی کرده ایم پس با ما همراه باشید.

کلینیک لیزر موهای زائد باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مراکز مختلفی به عنوان مرکز رفع لیزر فعالیت می کنند که مطمئنا مراجعه به آن ها همیشه نتیجه بخش نخواهد بود زیرا موارد مختلفی در اثر بخشی لیزر موثرند پس کلینیکی را انتخاب کنید که ویژگی های زیر را داشته باشد تا لیزر موهای زائد هر قسمت از بدن نتیجه مورد نظر را داشته باشد:

1. مجهز به بهترین دستگاه های لیزر مو زائد باشد.

دستگاه لیزر اولین موردی است که در رفع موهای زائد از اهمیت برخوردار است که متاسفانه بیشتر افراد در مراجعه به کلینیک های زیبایی نسبت به این مورد بی توجه هستند. دستگاه هایی چون دستگاه دایود لیزر الکس آلما جدیدترین دستگاه برای رفع موهای زائد می باشد که در کلینیک دکتر هنرور از این دستگاه برای رفع موهای زائد خانم ها و آقایان استفاده می شود.

در این کلینیک از دستگاه های ساخته شده توسط شرکت های معتبر استفاده می شود و همچنین از تکنولوژی های مختلف لیزر بهره می برد. اگر دستگاهی که برای لیزر موهای زائد استفاده می شود، قدرت کافی را نداشته باشد قطعا نتیجه مورد نظر را از مراجعه به کلینیک دریافت نخواهید کرد.

 

2. پزشک متخصص جلسه مشاوره را به مراجعه کنندگان ارائه می دهد.

انجام لیزر مو زائد یکی از روش های کم خطر است، اما گاهی اوقات می تواند عوارض جزئی و نادری نیز داشته باشد. در یک کلینیک زیبایی باید پزشک متخصص حضور داشته باشد تا قبل از لیزر مشاوره های لازم را در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهد و به سوالات مختلف جواب بدهد.

معمولا انتخاب دستگاه لیزر متناسب با رنگ پوست، انجام اقدامات قبل و بعد لیزر، تعداد جلسه های درمانی و ... همگی از سوالاتی است که در مشاوره قبل از لیزر به آن ها پاسخ داده می شود.

 

3. داشتن کادر مجرب و حرفه ای یکی دیگر از ویژگی های بهترین کلینیک است.

اگر اپراتور لیزر از تجربه کافی و لازم برخوردار باشد و دوره ها و آموزش های لازم را گذرانده باشد، قطعا بر نتیجه لیزر تاثیر گذار خواهد بود. همچنین اگر پرسنل کلینیک زیبایی برخورد مناسب را داشته باشند، مراجعه کنندگان راحت تر سوالات خود را خواهند پرسید و جواب آن ها را دریافت خواهند کرد.

 

4. قیمت لیزر در کلینیک های خوب اقتصادی و منطقی است.

 

Untitled-1

قیمت از مواردی است که در انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد موثر است. قیمت لیزر موهای زائد با توجه به مواردی چون مهارت اپراتور، دستگاه لیزر، کیفیت خدمات و ... تعیین می شود پس از مراجعه به مراکز ارزان قیمت خودداری کنید زیرا قطعا برخی از ویژگی های یک کلینیک خوب را نخواهند داشت.

در کلینیک دکتر هنرور تمام هزینه ها منطقی است و کاملا بر اساس مهارت اپراتور، نوع دستگاه، و ... تعیین می شود که با توجه به میزان رضایت مشتریان یکی از بهترین مراکز لیزر به حساب می آید.

 

پرطرفدارترین خدمات کلینیک های زیبایی  کدامند؟

زیبایی تاثیر مستقیم با افزایش اعتماد به نفس را دارد و همین سبب شده است که تعداد مراجعه کنندگان به کلینیک های زیبایی روز به روز بیشتر شود. در کلینیک دکتر هنرور خدمات متنوعی ارائه می شود که در ادامه پرطرفدارترین خدمات انجام شده در کلینیک های زیبایی بررسی شده است:

هایفوتراپی

یکی از جدیدترین روش ها برای سفت کردن پوست است که هیچ‌ گونه دردی ندارد و یک روش غیر تهاجمی است. هایفوتراپی به وسیله امواج فراصوت انجام می شود و سبب تحریک کلاژن سازی پوست می شود.

در واقع این امواج سبب افزایش دمای بخشی از پوست می شوند که در نتیجه آن، تولید کلاژن موجود در پوست افزایش پیدا می کند و پوستی صاف و بدون چین و چروک را به ارمغان می آورد.

تزریق بوتاکس

یکی از پرطرفدارترین روش های جوانسازی پوست، تزریق بوتاکس است. به کمک بوتاکس برخی از عضلات موجود در پوست فلج می شوند که در نتیجه آن چین و چروک های بخش های مختلف پوست از بین نی روند.  کلینیک دکتر هنرور تزریق بوتاکس توسط بهترین متخصصان انجام می گیرد که بوتاکس های استفاده شده بهترین های موجود در بازار هستند و مجوزهای لازم را دارند.

توصیه می کنیم که در آرایشگاه ها به هیچ وجه تزریق بوتاکس را انجام ندهید زیرا بوتاکس مجوز دار را تنها با نسخه پزشک می توان خریداری کرد پس بوتاکس موجود در آرایشگاه فاقد مجوز است.

مزوتراپی

یکی از روش های درمانی برای ریزش مو، مزوتراپی است که یک روش جدید به حساب می آید. در این روش آنزیم ها، ویتامین ها و موادی که برای تقویت موی سر لازم اند به پوست سر تزریق می شوند که برای درمان ریزش سکه ای، ریزش مو در دوران حاملگی و شیردهی‌ و ... بسیار مناسب است.

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد کدام اند؟

Untitled-1-2

  • دستگاه دایود لیزر الکس  آلما سوپرانوی آمریکا: یکی از جدیدترین و به روز ترین دستگاه های لیزر موجود در بازار است که دارای سه طول موج الکس دایود اندیاگ می باشد که آمریکایی است و این دستگاه در کلینیک دکتر هنرور برای لیزر موهای زآید به کار گرفته می شود.

 

  • لیزر الکساندرایت: این دستگاه لیزر نیز در رفع موهای لیزر سابقه درخشانی دارد که در افراد با رنگ پوست روشن میزان تاثیر گذاری آن بیشتر و سریع تر است. طول موج این دستگاه ۷۵۵ نانومتر است.

 

  • لیزر اندی یاگ: برای افراد با پوست تیره و یا برخی از قسمت های بدن که دارای پوست تیره هستند، لیزر اندی یاگ بهترین گزینه است.

هر کدام از دستگاه ها برای پوست خاصی مناسب هستند که در کلینیک دکتر هنرور متناسب با نوع پوست و رنگ مراجعه کننده، درجه و نوع دستگاه انتخاب می شود که با توجه به استفاده از دستگاه دایود لیزر الکس آلما بهترین نتیجه برای مراجعه کنندگان رقم خواهد خورد.

 

کلینیک دکتر هنرور آماده خدمات رسانی به شما

یکی از بهترین و مجهزترین کلینیک های زیبایی در زمینه لیزر موهای زائد و انجام خدمات زیبایی همچون جوان سازی پوست، بوتاکس، مزوتراپی و ... است که برای این امر از بهترین متخصصان و بهترین تجهیزات روز دنیا استفاده می کند.

شما می توانید برای انجام کلیه مراقبت های زیبایی به این کلینیک مراجعه کرده و از  خدمات زیبایی با هزینه ای مناسب و منطقی بهره ببرید.

موهای زائد ممکن است که هر شخصی را کلافه کند که برای از بین بردن و رفع آن ها بهترین راه لیزر موهای زائد است که در کلینیک دکتر هنرور این امر با بهترین و مجهزترین دستگاه های روز دنیا انجام می شود. ممکن است برخی از افراد به دلیل مراجعه به مراکز نامعتبر از لیزر خود نتیجه مطلوب را نگرفته باشند . در این مطلب ویژگی های یک کلینیک لیزر موهای زائد را بررسی کردیم تا بهترین مرکز را انتخاب کنید.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه