ارسال به دیگران پرینت

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت:

در صورت زیاد شدن سویه جدید کرونا مدارس را تعطیل می‌کنیم

| تحقیقات لازم برای سویه جدید کرونا هنوز کامل نشده است، اما در صورتی که شیوع آن در کشور به حد زیادی برسد قطعا محدودیت‌ها مجدد اعمال خواهند شد و نسبت به تعطیل کردن مدارس اقدام خواهیم کرد.

 در صورت زیاد شدن سویه جدید کرونا مدارس را تعطیل می‌کنیم

- تحقیقات لازم برای سویه جدید کرونا هنوز کامل نشده است، اما در صورتی که شیوع آن در کشور به حد زیادی برسد قطعا محدودیت‌ها مجدد اعمال خواهند شد و نسبت به تعطیل کردن مدارس اقدام خواهیم کرد.

- در راستای جلوگیری از شیوع سویه جدید کرونا، برای افرادی که از کشور‌های دیگر وارد ایران می‌شوند، سختگیری‌های لازم اعمال شده است.

 

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      شما نباید مدارس رو باز میکردید با احترام

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه