ارسال به دیگران پرینت

هدف هلدینگ بین‌المللی S & B در تسهیل کسب و کار دیجیتال

قرار گرفتن چابهار در یک خلیج، موقعیت بندری ایده‌آلی را برای توسعه فیزیکی آینده به دست می‌دهد که بسیاری از بنادر دنیا دارای این حسن نیستند و به همین دلیل می‌توان این بندر را به عنوان بندری با سود سرشار در آینده‌ای نزدیک معرفی کرد. چابهار هم‌اکنون مستعد انواع سرمایه‌گذاری‌ها بدون ریسک و خطرپذیری است و شرکت‌هایی با رویکردهای نوین کسب و کار در حال پیاده‌سازی طرح‌هایی در حد استانداردهای جهانی در این بندر هستند.

هدف هلدینگ بین‌المللی S & B در تسهیل کسب و کار دیجیتال

قرار گرفتن چابهار در یک خلیج، موقعیت بندری ایده‌آلی را برای توسعه فیزیکی آینده به دست می‌دهد که بسیاری از بنادر دنیا دارای این حسن نیستند و به همین دلیل می‌توان این بندر را به عنوان بندری با سود سرشار در آینده‌ای نزدیک معرفی کرد. چابهار هم‌اکنون مستعد انواع سرمایه‌گذاری‌ها بدون ریسک و خطرپذیری است و شرکت‌هایی با رویکردهای نوین کسب و کار در حال پیاده‌سازی طرح‌هایی در حد استانداردهای جهانی در این بندر هستند.

شکل فعالیت هلدینگ S & B که این بار بر چابهار متمرکز است را می‌توان منشاء ایجاد یک قطب سرمایه‌گذاری مطمئن به حساب آورد. نوعی سرمایه‌گذاری که زیر نظر بزرگترین شرکت داد و ستد ارز دیجیتال فعالیت می‌کند.

 

سایه حمایتی مطمئن برای سرمایه‌گذار

رشد شکل‌های گوناگون تجارت در جهان امروز و همچنین حضور افراد و شرکت‌های موازی در امر جذب سرمایه‌گذار، به دلیل پیچیدگی‌های داد و ستد در جهان امروز، نیازمند نوعی نگاه کارشناسانه و پذیرش مسئولیتی بالاست و هلدینگ S & B با در اختیار داشتن کادری مجرب و آموزش دیده، قصد دارد طرحی نو در مستعدترین بندر کشور با لحاظ سیاست‌های تجاری بین‌المللی به عنوان نماینده بزرگترین شرکت خرید و فروش رمز ارز دراندازد. طرحی که بی گمان دارای کارکردی موثر در تسریع روند رشد بندر چابهار خواهد بود. این اقدام که با رونمایی از «پلتفرم اکسپورت – ایمپورت» یا همان صادرات و واردات در آینده بسیار نزدیک آغاز خواهد شد، هدفی بزرگ چون آینده سرمایه‌گذاری مدرن را دنبال خواهد کرد. هدفی که شکل دیگرش بیش از هر مورد دیگر، ماموریتی بزرگ چون تسهیل گری علمی و عملی در امور منطقه و تجارت فعال با ایجاد یک شبکه ارتباطی مابین شرق و غرب منطقه توسط شهر چابهار است.

 

چرا چابهار؟

بندر چابهار به دلیل مبادلات بین‌المللی و گردشگری و از نظر بکر بودن، هم‌اکنون در زمره مستعدترین بنادر جهان قرار دارد و حضور شرکت‌هایی با رویکردهای مدرن در امر سرمایه‌گذاری دیجیتال را طلب می‌کند. این منطقه به دلیل مستور و محجور واقع شدنش منابع کشف نشده بسیار زیادی دارد که همین امر نیز باید بهترین انگیزه برای فعالیت محققان و تاجران و سرمایه‌گذاران باشد.

بندر چابهار علاوه بر قابلیت تبدیل شدن به مرکز اصلی صادرات و واردات، موقعیتی خاص و نادر در قاره آسیا و خاورمیانه است و تمرکز هلدینگ S & B در گام نوین، ریشه در همین امر دارد.

 

تعریف کلی نوع فعالیت هلدینگ بین‌المللی S & B

در بازار‌های مالی و تجارت جهانی و بازرگانی بین‌المللی و مبادلات جهانی اتفاقات نو و جدیدی رخ داده که نباید مورد غفلت هیچ کشوری قرار گیرد. جهان امروز جهانی است که حتی در اموری ساده‌تر چون تجارت‌های خرد و حمل و نقل نیز از پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌ها برای آسان سازی و تسریع امور استفاده می‌کنند و هلدینگ S & B با در نظر گرفتن رشد سرمایه‌گذاری در جهان، با کلید زدن و ایجاد پلتفرمی جامع در امور صادرات و واردات در پی اعمال و تثبیت و تایید این گرایش نوین جهانی است. این پلتفرم قرار است امور بازرگانی و تجارت در شهر چابهار و در منطقه خاورمیانه و حتی در سطح بین‌الملل را تسریع و تسهیل کند. ایجاد پلتفرم فوق این مجال را برای همه پدید می‌آورد که در رونق توسعه بندر چابهار سهم داشته باشند.

این شرکت با مجوز رسمی از بزرگترین شرکت مبادلات ارز دیجیتال در جهان، ضمن تضمین سود دهی فعالیت در بازارهای جهانی، دارای حدود 20 دفتر در کشورهای منطقه است.

یکی دیگر اشکال فعالیت این شرکت، آموزش چگونگی مبادلات رمز ارز با مولفه‌های جهانی و مورد تاکید بزرگترین شرکت‌های معتبر رمز ارز است.

 

آموزش و پشتیبانی بعد از آموزش

علاقه‌مندان به شرکت در کلاس‌های آموزشی آشنایی با فعالیت تجاری رمز ارز، پس از طی دوران آموزش و شناخت ضمنی چگونگی فعالیت شرکت‌های بزرگ رمز ارز در جهان، یک مشاور از سوی هلدینگ S & B در اختیار او قرار می‌گیرد که بتواند معاملات اولیه را به شکلی موفق انجام دهد. شرکت این امتیاز را نیز برای افراد آموزش دیده در نظر گرفته که مبلغ هزینه شده دوره آموزش را در حساب کاربری‌شان شارژ می‌کند.

اشاره به این نکته ضروری است که آموزش‌های با تضمین صد در صدی جذب کار همراه است. شرکت به کاربر یاد می‌دهد که چگونه می‌تواند از همان 100 یا 200 دلاری که در دوره آموزش هزینه کرده به سود برسد و در صورت تمایل می‌تواند به استخدام شرکت در آید.

 

رویکردهای نوین سرمایه‌گذاری و چراییی توجه به چابهار

به نظر می‌رسد که ابتکار تمرکز سرمایه‌گذاری در بندری چون چابهار، علاوه بر نوع نگاه مدرن به امر تجارت، کشف دیگر استعدادهای نهفته در آن نیز هست. ضمن این که وجهه دیگر فعالیت هلدینگ بین‌المللی S & B که شامل مبادلات انواع ارزهای دیجیتال بر بستر پلتفرم مبادله رمز ارز این شرکت، ظرفیت بسیار مناسب دیگری را ایجاد کرده است که در کنار امر سرمایه‌گذاری فیزیکی به پیش خواهد رفت.

 سالار حسام‌الدینی، بنیانگذار هلدینگ بین‌المللی S & B، با اظهار امیدواری از پیشرفت اقدام تازه‌اش در این بندر می‌گوید: «امروزه بشر با این همه انقلاب‌های ظاهری و باطنی اعم از انقلاب‌های صنعتی و سیاسی و اجتماعی و دینی و فکری و علمی و ژنتیکی، این پیام را به من و شما ابلاغ میکند که من بشر، دلداده ی تغییرم، عاشق دگرگونی ام. تغییر همیشه ابزاری برای کمال بوده و‌ انسان ذاتا و فطرتا عاشق کمال مطلق است.»

بنیانگذار هلدینگ بین‌المللی S & B، ضمن اشاره به این موضوع که هم‌اکنون صحبت راجع به تغییرات در بازار‌های پولی و مالی و امور بازرگانی و تجارت جهانی و ظهور ابزارهای معاملاتی جدید و کاربرد آن‌هاست می‌گوید: «امروزه صحبت راجع به اهمیت منطقه چابهار است و بیان اینکه باید در آن به صورت تئوری و عملی فعالیت کنیم و بیان امر مهجور و مستور بودن این منطقه و انجام وظیفه ما در ظهور این الماس درخشان در بازارهای جهانی با ایجاد سیستم تبلیغات و رایزنی جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی است که کلید زدن پلتفرم «اکسپورت - ایمپورت»، گامی مهم در این زمینه به حساب می‌آید.»

محمد میری، مشاور مدیر عامل منطقه آزاد چابهار، در گفتگویی با خبرگزاری ایرنا، با اشاره به این که چابهار قابلیت تبدیل شدن به قطب تجارت منطقه را دارد، تصریح می‌کند: «جمعیت زیادی در مناطق پیرامونی چابهار زندگی می‌کنند که این مسئله پتانسیل‌های قابل ملاحظه ای را برای این منطقه در زمینه افزایش ظرفیت توسعه تجارت و ارتباطات تجاری ایجاد می‌کند..»

به اعتقاد میری، موقعیت جغرافیایی راهبردی در کنار آبراه‌های بین‌المللی و نزدیکی به خطوط کشتیرانی از مهمترین مزیت‌های سرمایه‌گذاری در چابهار به شمار می‌رود و این مساله می‌تواند منجر به افزایش تولید و اشتغال پایدار در این منطقه استراتژیک شود.

توصیه‌های سه‌گانه

به نظر می‌رسد با توجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور و لزوم توجه به پتانسیل‌های داخلی، و توسعه سرمایه‌گذاری‌های محلی، مناطق آزاد، بویژه چابهار یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای اجرای پروژهای کشوری باشد.

همانگونه که سالار حسام‌الدینی می‌گوید: «برای نیل به این هدف، تغییرات و دگرگونی حاضر در نظام هستی و وجوب انعطاف در مقابل متغیرات جهان کسب و کار را باید برای همراهی با جهان امروز در نظر داشته باشیم. دوم این‌که تغییرات در بازار‌های پولی و مالی و امور بازرگانی و تجارت جهانی و ظهور ابزارهای معاملاتی جدید و کاربرد آنها باید از سوی کارشناسان داخلی مورد مطالعه قرار گیرد و نکته سوم هم این که اهمیت منطقه چابهار را به جهان گوشزد کنیم و در رفع مهجور و مستور بودن این منطقه به عنوان الماس درخشان کشور کوشا باشیم.»

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه رسمی سالار حسام الدینی در اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/salar_hesameddini/  مراجعه کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه