ارسال به دیگران پرینت

جو بایدن | رئیس جمهور آمریکا | کاخ سفید | بایدن

کاخ سفید: بایدن به طور موقت قدرت را به هریس واگذار می‌کند

«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا که قرار است امروز به بیمارستان «والتر رید» برای انجام معاینات پزشکی منتقل شود، قدرت را به طور موقت به «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا منتقل خواهد کرد. کاخ سفید نیز اعلام کرد که این انتقال قدرت به طور موقت و در جریان انجام معاینات پزشکی بایدن خواهد بود.


کاخ سفید: بایدن به طور موقت قدرت را به هریس واگذار می‌کند

«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا که قرار است امروز به بیمارستان «والتر رید» برای انجام معاینات پزشکی منتقل شود، قدرت را به طور موقت به «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا منتقل خواهد کرد.

کاخ سفید نیز اعلام کرد که این انتقال قدرت به طور موقت و در جریان انجام معاینات پزشکی بایدن خواهد بود.

«جنیفر ساکی» سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن قرار است صبح امروز (به وقت محلی واشنگتن دی سی) به بیمارستان «والتر رید» رجوع کند.

ساکی در توییتری در این باره نوشت: «امروز صبح رئیس‌جمهور به منظور (انجام) یک معاینه فیزیکی معمول به مرکز درمانی والتر رید خواهد رفت».

سخنگوی کاخ سفید توضیحات بیشتری درباره رجوع بایدن ۷۸ ساله به این بیمارستان نظامی وابسته به پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) ارائه نداد.

بیارستان والتر رید همان بیمارستانی است که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا بعد از ابتلا به ویروس کرونا، به این مرکز درمانی رفت و در آن مداوا شد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه