ارسال به دیگران پرینت

لاغری | عادت خوب | روسها

عادت جالبی که باعث لاغری روس‌ها شده است

مفیدترین عادات روس ها که منجر به کاهش وزن می شود، آهسته خوردن غذا است.

عادت جالبی که باعث لاغری روس‌ها شده است

به نقل از اسپوتنیک ، مفیدترین عادات روس ها که منجر به کاهش وزن می شود، آهسته خوردن غذا است.

لئونید مورگونوف، متخصص غدد در روسیه، خوردن آهسته غذا را برای کاهش وزن موثر توصیه می کند.

پروفسور و رئیس بخش غدد درون ریز بیمارستان بالینی شهر ارامیشانتسف، "لئونید مورگونوف"، مفیدترین عادات روس ها که منجر به کاهش وزن می شود و به آنها کمک می کند را خوردن آهسته غذا می داند.

این متخصص آرام خوردن غذا را به همگان توصیه می کند، زیرا اگر سریع غذا بخورید، سریعتر احساس گرسنگی می کنید. یکی دیگر از راه های موثر برای کاهش وزن روس ها این است که شام ​​را حداکثر چهار تا پنج ساعت قبل از خواب میل می کنند.

همچنین روسها، غذاهای آبپز زیاد می خورند، این امر نیز به کاهش وزن در افراد کمک می کند.

علاوه بر این، مورگونوف نوشیدن شش تا هشت لیوان آب در روز و انجام فعالیت بدنی - به عنوان مثال، حداقل ده هزار قدم در روز را برای لاغر شدن توصیه می کند.

این متخصص به همه افراد دارای اضافه وزن توصیه کرد: بیش از حد غذا نخورید. جلوی خود را در هنگام غذا خوردن بگیرید. بهتر است نیمی از آنچه در بشقابش ریخته شده است را بخورید. دور ریختن غذا بد است، اما باید کم مصرف کنید یا خودتان را محدود کنید.

در اوایل ماه نوامبر، دکتر و پروفسور الکسی کووالکوف گفتند که غذاهای پر فیبر می توانند با ایجاد احساس سیری به کاهش وزن کمک کنند. به گفته وی، اگر مثلاً شکلات را با یک مشت سبوس بخورید، جذب کربوهیدرات های دسر حدود 20 درصد کاهش می یابد، همچنین فیبر موجود در سبوس به شما کمک می کند که احساس سیری داشته باشید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه