ارسال به دیگران پرینت

هواشناسی استان تهران | هواشناسی | وضعیت جوی استان تهران

پیش‌بینی هواشناسی استان تهران | آلودگی هوای تهران ادامه دارد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز تا صبح سه شنبه (۲۳ تا ۲۵ آبان‌ماه) با پایداری جو، انباشت آلاینده ها پیش‌بینی می‌شود.


پیش‌بینی هواشناسی استان تهران |  آلودگی هوای تهران ادامه دارد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز تا صبح سه شنبه (۲۳ تا ۲۵ آبان‌ماه) با پایداری جو، انباشت آلاینده ها پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران از امروز تا صبح سه شنبه (۲۳ تا ۲۵ آبان‌ماه) با پایداری جو، آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و در نواحی پرتردد شهری همراه با غبار محلی و انباشت آلاینده ها پیش‌بینی می‌شود.

از روز سه شنبه (۲۵ آبان‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی به‌تدریج افزایش ابر و از بعدازظهر سه شنبه تا بعدازظهر چهارشنبه (۲۶ آبان‌ماه) به‌ویژه در نیمه شمالی استان در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش باران و برف و مه گاهی کولاک برف پیش‌بینی می‌شود که در بخش‌های جنوبی استان گاهی با وزش باد شدید و احتمال خیزش موقتی گرد وخاک مورد انتظار است. از بعدازظهر چهارشنبه (۲۶ آبان‌ماه) با توسعه جوی پایدار روند افزایش غبار محلی آغاز خواهد شد و در روز پنجشنبه (۲۷ آبان‌ماه) در نواحی پرتردد شهری افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

از لحاظ دمایی امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ آبان‌ماه) افزایش نسبی دما و از سه شنبه شب تا چهارشنبه (۲۵ و ۲۶ آبان‌ماه) کاهش محسوس دما بین ۴ تا ۷ درجه سانتیگراد و مجدد در روز پنجشنبه (۲۷ آبان‌ماه) افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آلودگی سنجی فیروزکوه با دمای ۳ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (۲۴ آبان‌ماه) قسمتی ابری و غبارآلود بیشترین ۱۵ و کمترین دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت پس فردا (۲۵ آبان‌ماه) نیمه ابری تا ابری و غبار صبحگاهی در بعد از ظهر بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۶  و ۳  درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه