ارسال به دیگران پرینت

عرصه مدلینگ | سلبریتی‌ها | موهای درست شده

بازیگر مطرح مدلینگ شد + عکس

شبنم قلی خانی تصویری را از خود با موهای درست شده شبیه به مدل ها به اشتراک گذاشت.

بازیگر مطرح مدلینگ شد + عکس

شبنم قلی خانی بازیگر مطرح و سرشناس در اینستاگرامش عکسی جذاب و زیبا از خود شبیه به مدل ها منتشر کرد.

"شبنم قلی خانی" هم مدل شد

شبنم قلی خانی: فعالیت گروه‌های جهادی مستند شوند

شبنم قلی خانی با اشاره به اهمیت کار افرادی که این روزها کنار مردم هستند و یکدیگر را تنها نمی‌گذارند، گفت: مستندهای ارزشمندی از فعالیت گروه‌های جهادی که این روزها در کنار مردم هستند می‌تواند تولید شود.

 

شبنم قلی‌خانی که این روزها با سریال «بیگانه‌ای با من است» مهمان خانه‌های مخاطبان است، با حضور در برنامه «دست در دست» با اشاره به کار کردن در شرایط کرونایی اظهار داشت: در سریال «بیگانه‌ای با من است» دو سه نفر پشت صحنه مبتلا به کرونا شدند که به موقع خودشان را قرنطینه کردند تا دیگر اعضای گروه مبتلا نشوند.

وی ادامه داد: متاسفانه سه ماه پس از پایان کار استادمان زنده یاد پرویز پورحسینی را از دست دادیم که برای من به شخصه بسیار ضایعه دردناکی بود. ایشان بسیار دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت می‌کردند و من نمی‌دانم سه ماه پس از اتمام سریال چطور مبتلا شدند، اما غم بزرگی بود.

بازیگر «مریم مقدس (ع)» نیز با اشاره به برگزاری یلدای مجازی اظهار داشت: در مدت شیوع این بیماری مادرم را بسیار کم دیدم و هر بار هم دیداری بوده با فاصله اتفاق افتاده، سخت است اما برای حفظ سلامتی عزیزان‌مان لازم است.

 
 

بر خلاف سال گذشته که می‌گفتند گوشی‌ها را کنار بگذاریم تا کنار هم باشیم اما امسال باید گوشی‌ها را برداریم تا باز هم بتوانیم کنار هم باشیم.

تولید مستندهای ارزشمند

او در ادامه با اشاره به اهمیت کار افرادی که این روزها کنار مردم هستند و یکدیگر را تنها نمی‌گذارند، افزود: مستندهای ارزشمندی از فعالیت گروه‌های جهادی که این روزها در کنار مردم هستند می‌تواند تولید شود.

سلمان فرخنده با اشاره به کمپین سپاس در جهت قدردانی از کادر درمان اظهار کرد شاید برگزاری یلدای مجازی به نوعی سپاس‌گزاری از پرستاران و کادر درمان باشد.

قلی‌خانی درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: یک فیلم سینمایی دارم که در جشنواره امسال فجر شرکت می‌کند به نام «حرف آخر» و در حال حاضر داوری بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان تهران را انجام دادم.

بازیگر «هشت و نیم دقیقه» افزود: با پایان یافتن کرونا اول عزیزانم را به آغوش می‌کشم و سپس به سفر خواهم رفت که کمبود آن را در این دوران بسیار احساس کردم.

 

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      مدل تواین سن؟غالباتوخارج اکثرمدلها
      زیر30 سالن....
      اینم هول کردتواین سن وسال؟تعجب میکنم چراجوون بوده مدل نشده؟

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه