ارسال به دیگران پرینت

سرپرست وزارت آموزش و پرورش: بیش از ۳۰ درصد مدارس کشور را خیرین ساختند

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: بیش از ۳۰ درصد مدارس کشور را خیرین مدرسه‌ساز ساخته‌اند و در طی سال‌های اخیر بیش از ۵۰ درصد پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش با کمک خیرین تکمیل شده است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش: بیش از ۳۰ درصد مدارس کشور را خیرین ساختند

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: بیش از 30 درصد مدارس کشور را خیرین مدرسه‌ساز ساخته‌اند و در طی سال‌های اخیر بیش از 50 درصد پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش با کمک خیرین تکمیل شده است.

علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور که در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین تشکل مردمی کارآمد و اثربخش در مهم ترین عرصه کشور یعنی تعلیم و تربیت خیرین مدرسه ساز هستند.

کاظمی بیان کرد: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم بیش از 30 درصد مدارس کشور را خیرین ساخته اند و در طی سال‌های اخیر بیش از 50 درصد پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش با کمک خیرین تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه بهترین، اساسی‌ترین وزیربنایی ترین کار در کشور با دستان خیرین مدرسه ساز رقم می‌خورد، گفت: کار خیرین از این منظر که مدرسه می سازند و آینده این کشور را رقم می زنند بسیار قابل توجه است، اما مهمتر آنکه فرهنگ احسان و نیکوکاری را نهادینه می‌کنند.

وی به حضور بیش از 30 هزار خیّر مدرسه‌ساز و بیش از یک میلیون خیّر خرد در کشور اشاره کرد و افزود: امروز جامعه خیرین شاخ و برگ بیشتری پیدا کرده و کمیسیون مدرسه‌یاری به ارتقای تحصیل در مناطق محروم نیز کمک می‌کند.

 

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • رضا ارسالی در

      تو که خبرنگار رو مؤاخذه کردی که چرا راجع به پاداش بازنشستگیِ فرهنگیان 99،سوال میپرسد، چرا اقدامی نمیکنی برای ماها...

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه