ارسال به دیگران پرینت

بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد برای سفر لحظه آخری

وقتی صحبت از سفر به مشهد می‌شود، شاید با خود فکر کنید که چطور راهی ساده برای تجربه سفری کم‌هزینه پیدا کرد. یکی از متداول‌ترین راه‌های کاهش هزینه استفاده از تور لحظه آخری مشهد است که برای بیشتر مسافران جذاب و هیجان انگیز به‌نظر می‌رسد. هنگام خرید این نوع بلیط‌ها به شرایط آن دقت کنید که مشکلی در سفر برایتان پیش نیاید. این نوع تورها ممکن است با هتل های 5 ستاره مشهد یا هتل‌های معمولی ارائه شود؛ برای همین به همه چیز دقت کنید.

بهترین هتل‌های 5 ستاره مشهد برای سفر لحظه آخری

وقتی صحبت از سفر به مشهد می‌شود، شاید با خود فکر کنید که چطور راهی ساده برای تجربه سفری کم‌هزینه پیدا کرد. یکی از متداول‌ترین راه‌های کاهش هزینه استفاده از تور لحظه آخری مشهد است که برای بیشتر مسافران جذاب و هیجان انگیز به‌نظر می‌رسد. هنگام خرید این نوع بلیط‌ها به شرایط آن دقت کنید که مشکلی در سفر برایتان پیش نیاید. این نوع تورها ممکن است با هتل های 5 ستاره مشهد یا هتل‌های معمولی ارائه شود؛ برای همین به همه چیز دقت کنید.

هتل‌ همای 1

هتل بین‌المللی هما 1 مشهد یا هایت سابق یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های پنج ستاره مشهد واقع‌در مرکز شهر است که در سال ۱۳۵۲ در خیابان احمدآباد افتتاح شد. هتل هما ۱ با برخورداری از ۱۳۵ باب فضای اقامتی متنوع مجلل همراه با آخرین تجهیزات مدرن، همواره آماده مهمان‌نوازی از زائران و مسافران شهر مشهد بوده است. در سال ۱۳۹۶ بازسازی این هتل به پایان رسید. نزدیکی به مترو و مراکز خرید، خارج از محدوده ترافیک بودن و همچنین بهره‌گیری از کادری مجرب و تحصیل‌کرده از ویژگی‌های اصلی این هتل به‌شمار می‌رود. این هتل بعضی از مواقع با تور لحظه آخری مشهد ارائه می‌شود.

موقعیت مکانی هتل هما 1

موقعیت مکانی هتل بین‌المللی هما 1 بسیار دنج و بکر به‌نظر می‌رسد؛ این هتل از سروصدای ماشین‌ها و ازدحام جمعیت دور است. فاصله این هتل تا ورودی‌های باب‌الرضا و باب‌الجواد حدود شش کیلومتر برآورد می‌شود؛ ولی نگران نباشید. این هتل برای رفت‌وبرگشت شما به حرم مطهر از وسیله‌های نقلیه مخصوص استفاده می‌کند تا شما در کم‌ترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن به حرم برسید. هتل همای 1 به مراکز خرید نزدیک بوده و خیال مسافران را از خرید راحت کرده است. از دیگر مکان‌های نزدیک به این هتل می‌توان به برج سلمان، بازار گوهرشاد، رستوران سدروس، ایستگاه‌های قطار فلسطین و شریعتی، سینمای آفریفا و قدس، گنبد سبز و... اشاره کرد.

خدمات هتل هما 1

هتل هما 1 با شش طبقه، 135 اتاق و 305 تخت برای اقامت راحت‌تر و خدماتی نظیر روزنامه روز، اتاق سیگار، شبکه پخش فیلم، چایخانه سنتی، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، پارک کودک، فروشگاه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، مرکز خرید، کافی‌شاپ، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، اتاق تلفن (اپراتور)، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، دستگاه واکس کفش، تلویزیون در لابی و اتاق‌ها و... ارائه کرده است.

1-1-1-

از دیگر امکانات جذاب این هتل می‌توان به اتاق چمدان، فضای سبز، زمین تنیس، خدمات پزشکی، خدمات باربری، خدمات تور، تلفن در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ، سرویس حرم، خودپرداز، آتلیه، جکوزی، آسانسور، زمین ورزشی، آرایشگاه، سونا، صندوق امانات، نمازخانه، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات ویژه برای افراد دارای معلولیت، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، لاندری (خشکشویی) و خدمات CIP اشاره کرد.

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد یکی از بزرگ‌ترین و برترین هتل‌های کشور محسوب می‌شود که در سال 1380 افتتاح شد. این هتل پنج طبقه 162 اتاق برای اقامت دارد. هتل پنج ستاره پردیسان مشهد به‌دلیل فضای سبز دلنشین وخوب خود میزبان مسافران زیادی در مشهد مقدس است. موقعیت مکانی این هتل دور از آلودگی هوا و غوغای شهر بوده و یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود. هتل پردیسان را می‌توان جزو بهترین هتل‌های پنج ستاره مشهد دانست که با تور لحظه آخری مشهد ارائه می‌شود.

موقعیت مکانی هتل پردیسان

هتل پردیسان مشهد در بزرگراه کلانتری، جنب پارک صداوسیما قرار گرفته است. این هتل امکان دسترسی آسانی به مراکز خرید و حرم مطهر دارد؛ می‌تواناین مورد را از ویژگی‌های خوب این هتل به‌شمار آورد سینما پیروزی، بلوار فکوری، بلوار پیروزی رستوران گیاهی خانه، برج باران، پارک کوهسنگی و فروشگاه دبنهامز . از مکان‌های مهم شهر نزدیک به هتل پردیسان هستند.

این مکان‌ها کم‌تر از پنج کیلومتر با این هتل فاصله دارند و با چند دقیقه ماشین سواری می‌توانید به‌راحتی به این مکان‌های مهم شهر برسید. از دیگر مراکز و مکان‌های نزدیک به این هتل می‌توان به باغ گلها، بازار گوهرشاد، ورودی حرم از باب الرضا، موزه ظروف، موزه آستان قدس رضوی و... اشاره کرد. باید حداقل 10 دقیقه با ماشین تا این مکان‌ها بروید؛ البته جای نگرانی نیست و می‌توانید از سرویس هتل استفاده کنید.

1-1-1-222

امکانات هتل پردیسان

در ساختمان هتل پردیسان امکاناتی مانند مرکز خرید، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، فروشگاه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، تلویزیون در لابی و اتاق‌ها،  پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و اتاق تلفن (اپراتور) وجود دارد که می‌توانید از این امکانات استفاده کنید.

از دیگر خدمات این هتل می‌توان به اتاق چمدان، روزنامه روز، کافی‌نت، فضای سبز، زمین تنیس، پارک کودک، خودپرداز، بازی ویدئویی، جکوزی، زمین ورزشی، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، آرایشگاه، خدمات پزشکی، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ، استخر، سونا، ماساژ، سرویس حرم، گیم‌نت، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، لاندری (خشکشویی)، خدمات CIP و... اشاره کرد.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه