ارسال به دیگران پرینت

قصه قطارهای فرسوده و مسافران شاکی تکرار شد؛

سفر پرماجرای ۱۴ ساعته یزد تا تهران با دو قطار و یک اتوبوس

یزد- سفر پرماجرای مسافران امروز یزد – تهران، حکایت عجیبی است که به دنبال فرسودگی قطارهای این مسیر هر چند وقت یکبار تکرار می‌شود.

سفر پرماجرای ۱۴ ساعته یزد تا تهران با دو قطار و یک اتوبوس

مسافران یزد – تهران امروز صبح ساعت ۷:۳۰ در ایستگاه راه آهن یزد سوار قطار شدند و قرار بود حداکثر تا ساعت ۱۳ به مقصد خود برسند اما این سفر، به سفر پرماجرایی تبدیل شد که مسافران آن اکنون یعنی حوالی ساعت ۱۰ شب، یک ساعت است که به مقصد رسیده‌اند.

این قطار بین دو تا ۲.۵ ساعت از مسیر خود را طی کرده بود که در حوالی نایین، دچار آتش سوزی شد و یکی از واگن‌های آن به علت اتصالی کابل برق، حادثه دید.

این حادثه خوشبختانه خسارت جانی در بر نداشت و آتش نشانی به سرعت آتش را مهار کرد و تنها یکی از مسافران دچار جراحت جزئی شده بود که در محل حادثه درمان شد.

مسافران این قطار حدود چهار ساعت سرگردان بودند تا مسئولان راه آهن، در جلسه خود برای نحوه رسیدگی به مسافران به نتیجه برسند.

در نهایت قطار ذخیره از یزد راهی نایین شد تا مسافران را به مقصد خود در راه آهن تهران برساند که این قطار حوالی ساعت ۱۳ به نایین رسید.

مسافرانی که نزدیک به چهار ساعت معطل مانده بودند، سوار بر قطار شدند اما قطار دوم هم فقط حدود دو ساعت به مسافران خود سواری داد و نزدیک کاشان دچار نقص فنی شد.

باز هم مسافران، خسته و سرگردان از قطار پیاده شدند و راه آهن این بار اقدام به تهیه اتوبوس کرد و مسافران را از کاشان با اتوبوس راهی ترمینال جنوب کرد.

مسافران این قطار که باید ساعت ۱۳ به مقصد می‌رسیدند، ساعت حوالی ۹ شب سرانجام در ترمینال جنوب تهران از اتوبوس پیاده شدند و سفر پرماجرای خود را به پایان رساندند.

و اما واکنش مسئولان راه آهن....

رحمت رحمت‌نژاد، مدیرکل راه آهن استان یزد از مسافران عذرخواهی کرد و اظهار داشت: از طرف رئیس قطار از مسافران عذرخواهی می کنم و هزینه بلیط مسافران به طور کامل عودت داده خواهد شد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه