ارسال به دیگران پرینت

سرگردانی تهرانی ها در خط یک مترو | مدیرعامل مترو تکذیب کرد+ عکس های صبح امروز

در شرایطی که صبح امروز مسافران زیادی در خط یک مترو تهران سرگردان شده بودند، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو این اخبار را تکذیب کرد در حالی که خبرنگاران از این سرگردانی عکس و گزارش تهیه کردند.

سرگردانی تهرانی ها در خط یک مترو | مدیرعامل مترو تکذیب کرد+ عکس های صبح امروز

به گزارش خبرنگار رکنا که خود مسافر قطار مترو خط یک تهران بود، توقف بیش از حد مجاز قطار در خط یک مترو تهران به سمت تجریش به دلیل خرابی واگن جلویی باعث اعتراض مسافران شد. برخی از مسافران در داخل قطار های مترو گیر افتادند و به دلیل توقف مترو در تونل قادر به باز کردن درهای اضطراری نبودند. قطار های دیگر هم مسافران را در میان ایستگاه ها پیاده کردند تا با قطار های بعدی به مسیر ادامه دهند.

خرابی های پی در پی قطار های مترو پایتخت در حالی رخ داد که صبح امروز باتوجه به نامساعد بودن هوا و تغییر ساعات طرح ترافیک در تهران بسیاری از مردم با مترو تردد می کردند. ازدحام جمعیتی بسیار مردم را از ابتلا به کرونا نگران می کرد.

تصاویری که می بینید مربوط به ساعت 8 صبح امروز در خط یک تجریش تهران است.

مترو تهران

مترو تهران

مترو تهران

واکنش عجیب مدیرعامل مترو تهران

«عبدالله پور»، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در حالی که با وجود آمدن مشکل فنی صبح امروز در مترو تهران که مشاهدات خبرنگاران و مردم را در پی داشت به این اخبار واکنش نشان داد و گفت: در واکنش به اخباری مبنی بر اختلال در حرکت قطارهای خط یک مترو گفت: امروز هیچ گونه مشکل فنی در قطارها نداشتیم ولی به دلیل تعداد زیاد مسافر در ایستگاه ها شاهد ازدحام جمعیت هستیم.

وی افزود: این ازدحام جمعیت و تعداد زیاد مسافر باعث شده تا مردم در سوار و پیاده شدن از قطارها دچار مشکل شوند.

عبدالله پور تاکید کرد: در حال حاضر حد فاصل حرکت ها در تمام خطوط ۴ دقیقه است و حرکت قطارها به صورت منظم در حال انجام است.

گفتنی است، حدود ساعت 8 صبح امروز، توقف بیش از حد مجاز قطار در خط یک مترو تهران به سمت تجریش به دلیل خرابی واگن جلویی صدای مسافران را در آورد.

خرابی های پی در پی مترو پایتخت در حالی رخ داده می‌دهد که باتوجه به نامساعد بودن هوا و تغییر ساعات طرح ترافیک در تهران بسیاری از مردم حمل و نقل خود را با مترو انجام می‌دهند.

 
 
 

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      ایشون عادت دارند همه چیز رو تکذیب کنن
      از افتضاحی 7 گرفته که هر 12،13 دقیقه میان و 2 ثانیه فقط درها بازند گرفته تا ترافیک و خرابی مترو

    • امیر ارسالی در

      مدیرعامل چرادروغ میگی پارسیان مناسبتها روپرداخت نمیکنی چرا

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا این چه وضع شه نمی تونی مدیریت کنی بزن گاراژ

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه