ارسال به دیگران پرینت

فوتبال ساحلی جام بین قاره ای | ایران 3-4 روسیه؛ صدرنشینی از دست رفت

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که برای حضور در مسابقات جام بین قاره‌ای در دبی امارات به سر می‌برد، از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) در سومین دیدار خود در گروه B مسابقات به مصاف روسیه، قهرمان جهان رفت که در نهایت با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد.

فوتبال ساحلی جام بین قاره ای | ایران 3-4 روسیه؛ صدرنشینی از دست رفت

شاگردان عباس هاشم‌پور که پیش از این مسابقه با برتری 8 بر 6 مقابل پاراگوئه و برتری 6 بر یک مقابل ژاپن صعود خود را قطعی کرده بودند، با قرار گرفتن در رده دوم گروه، فردا در مرحله نیمه نهایی به مصاف سنگال خواهند رفت که صدرنشین گروه A شد. روسیه نیز به عنوان تیم نخست گروه B به مصاف پرتغال می‌رود.

در دیگر دیدار گروه B پاراگوئه با نتیجه 6 بر 4 مقابل ژاپن به برتری رسید و به عنوان تیم سوم لقب گرفت و ژاپن در رده چهارم ایستاد. به این ترتیب پاراگوئه در مسابقه پلی‌آف تعیین رتبه پنجم تا هشتم به مصاف اسپانیایی خواهد رفت که در گروه A قعرنشین شد و ژاپن نیز در همین مرحله به مصاف امارات رده سومی و میزبان رقابت‌ها می‌رود.

دیدارهای پلی‌آف فردا (جمعه) ساعت 15:30 و 16:45 برگزار می‌شود و دو دیدار نیمه نهایی نیز ساعت 18:15 و 19:30 برگزار خواهد شد. روز شنبه نیز دیدارهای تعیین رتبه پنجم تا هشتم، رده‌بندی و فینال مسابقات برگزار می‌شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه