ارسال به دیگران پرینت

ایران سوم جهان شد

تاریخ‌سازی دختران نوجوان وزنه‌بردار

جمالی که پیش از این سه برنز در مسابقات جوانان جهان را از آن خود کرده بود، در رده سنی نوجوانان هم تاریخ‌ساز شد و با کسب یک برنز و دو نقره نقش مهمی در افزایش امتیازات ایران در بخش تیمی ایفا کرد.

تاریخ‌سازی دختران نوجوان وزنه‌بردار

دختران نوجوان تیم ملی وزنه برداری ایران در نخستین تجربه حضور در رقابت‌های جهانی در بخش تیمی نیز به سکوی جهانی رسیدند.

به گزارش ایرنا و براساس اعلام فدراسیون وزنه‌برداری، نخستین حضور بین المللی تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان که از ۱۲ تا ۲۰ مهرماه در شهر جده عربستان برگزار شد، با تاریخ‌سازی دختران ایران همراه شد.

غزاله حسینی وزنه برداری بود که با کسب مدال برنز در حرکت دو ضرب دسته ۵۹ کیلوگرم، نخستین مدال را برای کاروان زنان ایران کسب کرد. همچنین یکتا جمالی به سه مدال دست یافت.

جمالی که پیش از این سه برنز در مسابقات جوانان جهان را از آن خود کرده بود، در رده سنی نوجوانان هم تاریخ‌ساز شد و با کسب یک برنز و دو نقره نقش مهمی در افزایش امتیازات ایران در بخش تیمی ایفا کرد.

با توجه به نتایج ملی پوشان اعزامی کشورمان به جده، تیم ملی ایران با کسب مجموع ۴۰۴ امتیاز، روی سکوی سوم بانوان جهان ایستاد. آمریکا با ۶۰۰ و روسیه با ۵۰۷ امتیاز به ترتیب اول و دوم شدند.

فاطمه حسنپور، فاطمه کشاورز، سیده غزل حسینی، سیده غزاله حسینی و سیده زهرا حسینی، کیژان مقصودی، کوثر تنها و یکتا جمالی نمایندگان ایران در بخش دختران مسابقات وزنه برداری نوجوانان جهان بودند.

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه