ارسال به دیگران پرینت

شرکت هفت تپه | پرونده شرکت هفت تپه | آخرین وضعیت پرونده شرکت هفت تپه

آخرین وضعیت پرونده شرکت هفت تپه | حمایت دستگاه قضا و دولت از هفت‌تپه +جزئیات

رئیس قوه قضاییه گفت: دستگاه قضا و دولت حتما مدیران شرکت نیشکر هفت تپه را در اداره بهتر این مجموعه کمک می‌کنند و اجازه نمی‌دهند در این مسیر تنها بمانند.

 آخرین وضعیت پرونده شرکت هفت تپه | حمایت دستگاه قضا و دولت  از هفت‌تپه +جزئیات

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسن محسنی اژه‌ای در جلسه بررسی آخرین وضعیت پرونده شرکت هفت تپه پس از واگذاری به دولت که امروز (۶ آبان‌ماه) در اهواز برگزار شد، با اشاره به بررسی و مطالعه مشکلات استان خوزستان اظهار کرد: احساس می‌کنم باید برای حل‌ مشکلات این استان تلاش مضاعف و ویژه‌ ای انجام شود زیرا حیف است استانی با این همه ظرفیت مادی و معنوی، با این حجم از مشکلات مواجه باشد.

وی افزود: بدخواهان تلاش می‌کنند از کوچکترین ضعف‌ها، بهترین استفاده را ببرند و امروز بر اثر همین ضعف‌ها، مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی زیادی در استان خوزستان به وجود آمده که انسان هم تاسف می‌خورد و هم احساس مسئولیت بیشتری می‌کند.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مساله اقتصاد، تولید و حمایت و رونق تولید داخلی مهم‌ترین مساله امروز است که مقام معظم رهبری در یک دهه گذشته به ویژه در سال‌های اخیر بر آن تاکید فراوان داشته‌اند، گفت: اگر در عرصه تولید بتوانیم سرآمد شویم، می‌توانیم دشمن را ناامید کنیم و همان طور که در جنگ نظامی و بعد از آن جنگ سیاسی پیروز شدیم، در این عرصه نیز دشمن را شکست دهیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات ناشی از واگذاری‌های مساله‌دار بنگاه‌های دولتی به بخش خصوصی تصریح کرد: بدون تردید در گذشته اشکالاتی در واگذاری‌ها وجود داشته است.

محسنی اژه‌ای گفت: خوشبختانه اکنون آن طور که اعلام شد درباره اداره شرکت نیشکر هفت تپه توافق خوبی حاصل شده است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی افزود: از هیات مدیره و کارگران هفت‌ تپه درخواست داریم برای مدیریت بهتر این شرکت همه تلاش خود را به کار گیرند. اگر شرکت نیشکر هفت‌ تپه بهتر از گذشته و به نحو احسن اداره شود، تولید بالا برود، کشاورزی رونق یابد، شرکت با توسعه به سوددهی بیشتر برسد و مشکلات حقوقی برای کارگران به وجود نیاید و حاشیه ایجاد نشود؛ به عنوان یک نمونه موفق مایه افتخار خواهد بود اما اگر شکست بخورد بر دیگر موضوعات نیز اثر منفی می‌گذارد.

رئیس قوه قضاییه گفت: دستگاه قضا و دولت حتما مدیران شرکت نیشکر هفت تپه را در اداره بهتر این مجموعه کمک می‌کنند و اجازه نمی‌دهند در این مسیر تنها بمانند.

 

منبع : دنیای اقتصاد
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه