ارسال به دیگران پرینت

«موسیقی نو» به جمع رسانه های حوزه موسیقی پیوست

پایگاه خبری تحلیلی «موسیقی نو» مجوز فعالیت خود را از هیات نظارت بر مطبوعات دریافت کرد.

«موسیقی نو» به جمع رسانه های حوزه موسیقی پیوست

«موسیقی نو» به جمع رسانه های حوزه موسیقی پیوست

پایگاه خبری تحلیلی «موسیقی نو» مجوز فعالیت خود را از هیات نظارت بر مطبوعات دریافت کرد.

به گزارش...  ؛ در بخش «درباره ما» این پایگاه اینترنتی آمده است: « پایگاه خبری-تحلیلی «موسیقی نو» به طور رسمی کار خود را آغاز کرد. بهره گیری از تجربه وعلمِ آگاهانِ حوزه موسیقی و استادان به نام ، سرلوحه حرکت در مسیر دشوار پیش رو بوده و در ادامه نیز خواهد بود.»

همچنین در این بخش چنین ذکر شده: « پایگاه خبری-تحلیلی «موسیقی نو» در تلاش است کمک هرچند خُردی در راستای بلندپایگی این هنر دیرینه داشته باشد. هنری که با اصواتی در دل طبیعت آغاز شد و امروزه یکی از پرتولیدترین، پرمخاطب ترین و پررونق ترین هنرها از هفت هنر شناخته شده در جهان است.»

به گزارش این پایگاه خبری؛ اعضای تحریه و همه یاری دهندگان به این رسانه، دارای تحصیلات عالی در رشته های فرهنگی و هنری بوده و تدریس در دانشگاه و فعالیت در رادیو و تلویزیون و رسانه های معتبر، در کارنامه آنها به چشم می خورد.

در بند دیگری از «درباره ما» این پایگاه آورده شده: «پایگاه خبری-تحلیلی «موسیقی نو» به هیچ نهاد، ارگان و سازمانی وابستگی ندارد و فعالیت آن مستقل اما در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران و دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.»

این رسانه موسیقی اعلام آمادگی کرده که آهنگ ها، آلبوم ها و موزیک ویدئوی علاقه مندان به فعالیت موسیقیایی را که به تازگی شروع به فعالیت کرده اند و نیاز دارند آثارشان در فضای مجازی دیده و شنیده شود، منتشر می کند.

«مائده غنیمی» صاحب امتیاز و مدیرمسئول این پایگاه خبری تحلیلی است. سردبیری آن را «میثم امیراصلانی» برعهده دارد و اعضای تحریریه «مریم رحیمی پور»، «مصطفی زارع» و «حمیدرضا ولیان» هستند. طراح و مدیرفنی هم برومند شکری است.

علاقه مندان، هنرمندان و استادان حوزه موسیقی می توانند برای بازدید از بخش های مختلف این پایگاه که شامل اخبارموسیقی، موسیقی جهان، نقد و تحلیل، یادداشت، مقاله، گفت و گو، صندوق آهنگ، گرامافون(یاد و خاطره استادها) و ... می شود، از طریق آدرس زیر به این پایگاه اینترنتی مراجعه نمایند: https://moosighino.ir


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه