ارسال به دیگران پرینت

آتش‌سوزی گسترده در شرکت طبیعت زرندیه

فرماندار زرندیه گفت: آتش‌سوزی گسترده در واحد تولیدی، صنعتی طبیعت این شهرستان کنترل شد و تلاش برای مهار کامل آن ادامه دارد.


آتش‌سوزی گسترده در شرکت طبیعت زرندیه

فرماندار زرندیه گفت: آتش‌سوزی گسترده در واحد تولیدی، صنعتی طبیعت این شهرستان کنترل شد و تلاش برای مهار کامل آن ادامه دارد.

سیامک سلیمانی با اشاره به وقوع حریق در این واحد تولیدی مواد غذایی از بامداد امروز اظهار کرد: حجم بالای آتش سوزی که از ساعت ۳.۳۰ بامداد امروز در این شرکت آغاز شده بود موجب شد تا از تمامی ظرفیت‌های ایستگاههای آتش نشانی شهرداری‌های شهرهای زرندیه و شهرستان‌های همجوار نظیر اسلامشهر و نیز امکانات بخش خصوصی برای مهار آن استفاده شود که خوشبختانه با تلاش صورت گرفته حریق به کنترل درآمد و مدیریت شد.

وی با اشاره به خسارت بالای این آتش سوزی اظهار کرد: بر اثر وقوع این حریق گسترده سوله‌های بسته بندی موادغذایی و انبار شرکت از بین رفته است.

فرماندار زرندیه در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص علت وقوع حریق گفت: تحقیقات اولیه نشانگر آن است که حریق بر اثر اتصالات برقی صورت گرفته به وقوع پیوسته است اما در عین حال بررسی دقیق در خصوص علت وقوع حادثه توسط کارشناسان انجام و اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به مصدوم شدن دو نفر بر اثر وقوع این حریق گفت: بر اثر آتش سوزی فرمانده انتظامی این شهرستان که برای مهار این آتش سوزی وارد میدان شده بود مصدوم و به صورت سرپایی مداوا شد و یک مصدوم دیگر به دلیل جراحت بالا به بیمارستان اعزام شد.

گفتنی است شرکت طبیعت زرندیه تولیدکننده روغن مایع و جامد خوراکی، رب گوجه و واحد بسته بندی چای است که در شهرک صنعتی مامونیه مرکز این شهرستان فعالیت می‌کند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه