ارسال به دیگران پرینت

قیمت موز | قیمت میوه | موز | میوه

موز ارزان شد

رئیس اتحادیه میوه و بارفروشان مشهد از کاهش ۲۰ درصدی قیمت موز در مشهد خبر داد.

موز ارزان شد

حیدر ساکن برجی در خصوص قیمت موز در مشهد گفت: قیمت موز در سراسر کشور تا حدودی یکسان است زیرا موز محصولی است که حمل‌ونقل آسانی دارد و به همین دلیل در نقاط مختلف کشور قیمت تقریبا یکسانی دارد. در حال حاضر واردات موز افزایش یافته است و موزهای معمولی پاکستانی با قیمت عمده ۱۴هزار تومان و موز بسیار عالی اکوادوری تا ۲۰ هزارتومان به فروش می‌رسد. به طور کلی قیمت موز نسبت به ۱۰ روز گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: گاهی قیمت برخی از محصولات در پایان فصل افزایش پیدا می‌کند. برای مثال ممکن است تا چند وقت آینده قیمت سیب درختی کمی افزایش یابد. در حال حاضر سیب درختی از ۳۰۰۰ هزار تومان تا ۱۴ هزارتومان در بازار به صورت عمده به  فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه و بارفروشان مشهد همچنین با اشاره به روند صعودی قیمت عمده فروشی اقلام ممتاز مختلف در پاییز سال جاری نسبت به سال گذشته تصریح کرد: قیمت اقلام مختلف نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری را پشت سر گذاشته است. قیمت سیب‌زمینی ممتاز از ۳۱ شهریور ماه سال ۹۹ تا مدت مشابه در سال جاری، از ۲۱۵۰ تومان به ۴۹۰۰ تومان، پیاز از ۲۵۵۰ تومان به ۴۸۵۰ تومان، خیار بوته‌ای از ۷۱۰۰ تومان به ۹۱۵۰ تومان، خیار گلخانه‌ای از ۵۷۵۰ تومان به ۱۱ هزار و ۶۵۰ تومان، انار از ۹۰۰۰ تومان به ۲۱ هزار و ۶۵۰ تومان، لیموشیرین از ۶۰۰۰ تومان به ۱۶ هزار تومان، نارنگی از ۷۰۰۰ تومان به ۱۶ هزار و ۶۵۰ تومان و موز از ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان به ۲۸ هزار و ۶۵۰ تومان افزایش پیدا کرده است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      میخواد ارزون بشه یا گرون مردم به همه چیز عادت میکنند چون زور گفتن بهشون ملسه دیگه اصلا اگر چیزی بی ثبات نباشه خسته میشیم باید نا متعادلی در قیمت وبازار باشه هم مردم خسته میشن از بی هیجانی هم مسولین دیگه باید فقط همدیگه رو نگاه کنند

    • سینا ارسالی در

      تنظیم کردن قیمت بازارکسی نمیتونه فقط دوتاطرح خیلد خوب دارم اونم اگه دولت خواست مجانی دراختیارش میذارم.باتشکر

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه