ارسال به دیگران پرینت

عکس های دختر زنجانی در شهر دست به دست شد

حوادث رکنا: اخاذی از دختر جوان به بهانه انتشار تصاویر خصوصی کار دستش داد.

عکس های دختر زنجانی در شهر دست به دست شد

به گزارش رکنا، رئیس پلیس فتا استان زنجان از شناسایی و دستگیری عامل تهدید و اخاذی از دختر جوان به بهانه انتشار تصاویر خصوصی و هتک حیثیت وی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو رئیس پلیس فتا استان زنجان در رابطه با شناسایی و دستگیری عامل اخاذی و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی شاکیه، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان زنجانی مبنی بر تهدید و اخاذی از طریق انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی، مراتب به ‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

عکس های دختر جوان آبرویش را برد

وی افزود: با اقدامات فنی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی، متهم به هویت معلوم در استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفت ، با هماهنگی مقام قضایی‌ در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا استان زنجان انتقال داده شد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: در بازجویی‌های اولیه، متهم منکر بزه‌ارتکابی می‌شد ولی پس از روبه‌رو شدن با مستندات، ضمن اعتراف به جرم خود، اظهار کرد که از طریق شبکه تلگرام با شاکی پرونده آشنا شده و پس از جلب اعتماد وی به بهانه آشنایی و ازدواج، اقدام به دریافت تصاویر خصوصی کرده و با تهدید به انتشار این تصاویر، قصد اخاذی و برقراری ارتباطات نامتعارف را داشت که توسط پلیس فتا استان زنجان دستگیر شد.

سرهنگ آدینه‌لو ضمن توصیه به شهروندان در خصوص نحوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی، هشدار داد و یادآور شد: فضای مجازی محل مناسبی برای نگه‌داری اطلاعات خصوصی و ارسال آن به افراد ناشناس نیست و امکان سوء‌استفاده افراد فرصت‌طلب از این اطلاعات شخصی وجود دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه