ارسال به دیگران پرینت

کرونا در مازندران | مبتلا به کرونا |مرگ یک کرونایی

اوج گیری دوباره کرونا در مازندران

تعداد مبتلایان جدید کرونایی در مازندران امروز در مقایسه با دیروز ۱۰۰ درصد افزایش داشت.

اوج گیری دوباره کرونا در مازندران

تعداد مبتلایان جدید کرونایی در مازندران امروز در مقایسه با دیروز ۱۰۰ درصد افزایش داشت.

۹۶ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند که این آمار امروز در مقایسه با دیروز ۱۰۰ درصد افزایش داشت.

مرگ ۳ کرونایی در حوزه مازندران

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۷۹ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۶۶ نفر نیز مرخیص شدند.

او با اشاره به بستری ۵۹ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری، شُمار بیماران بستری در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه را ۲۷۸ نفر اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به جان باختن ۳ نفر در همین مدت اشاره و بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست‌ها تاکید کرد.

مرگ یک کرونایی در بابل

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۱۷ بیمار جدید مبتلا به دلتاکرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه و ترخیص ۱۶ بیمار با بهبودی نسبی در ۲۴ ساعت گذشته گفت: هم اکنون مجموع بستری شدگان به ۸۱ نفر رسیده است.

او افزود: ۱۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی بابل تحت درمان قرار داشته و متاسفانه امروز یک همشهری بابلی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان باخت.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه