ارسال به دیگران پرینت

انتخابی جام جهانی؛ برزیل همچنان می‌تازد؛ تساوی آرژانتین مقابل پاراگوئه

هفته دهم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آمریکای جنوبی با پیروزی برزیل و تساوی آرژانتین به پایان رسید. تیم فوتبال برزیل که پیش از این در همه دیدارهای خود پیروز میدان بود، در دهمین دیدار خود به مصاف ونزوئلا رفت و توانست با گل‌های مارکینیوش، باربوسا و آنتونی حریف خود را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارد.

انتخابی جام جهانی؛ برزیل همچنان می‌تازد؛ تساوی آرژانتین مقابل پاراگوئه

هفته دهم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آمریکای جنوبی با پیروزی برزیل و تساوی آرژانتین به پایان رسید.

هفته دهم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آمریکای جنوبی بامداد روز جمعه برگزار و با پیروزی برزیل و تساوی آرژانتین پیگیری شد.

تیم فوتبال برزیل که پیش از این در همه دیدارهای خود پیروز میدان بود، در دهمین دیدار خود به مصاف ونزوئلا رفت و توانست با گل‌های مارکینیوش، باربوسا و آنتونی حریف خود را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارد. تک گل ونزوئلا را نیز رامیرز به ثمر رساند.

در دیگر دیدار مهم این هفته نیز تیم آرژانتین مقابل پاراگوئه قرار گرفت و با تساوی بدون گل متوقف شد. «لیونل مسی» نیز به عنوان کاپیتان آلبی‌سلسته در این بازی حضور داشت.

نتایج دیگر دیدارهای این هفته از مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آمریکای جنوبی به شرح زیر است:

اروگوئه ۰ - ۰ کلمبیا

اکوادور ۳ - ۰ بولیوی

پرو ۲ - ۰ شیلی

در حال حاضر برزیل با ۲۷ امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار دارد و آرژانتین نیز با ۱۹ امتیاز در رده دوم جای گرفته است. تیم‌های اکوادور با ۱۶، اروگوئه با ۱۶ و کلمبیا با ۱۴ امتیاز در رده‌های سوم تا پنجم قرار دارند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه