ارسال به دیگران پرینت

اطلاعیه برق تهران در خصوص ماینرهای کشف شده در ساختمان بورس

با متخلفان برخورد جدی خواهد شد

بر اساس گزارش ماموران در بازرسی از محل، تعداد ۸۲ دستگاه ماینر که در لحظه بازدید این شرکت در مدار قرار نداشتند کشف و ضبط شد.

با متخلفان برخورد جدی خواهد شد

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:در خصوص کشف تعدادی دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در شرکت بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع هموطنان می‌رساند صنعت برق با این مورد نیز بر اساس قوانین موجود، برخورد جدی خواهدکرد.

به گزارش روز شنبه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، بر اساس گزارش ماموران در بازرسی از محل، تعداد ۸۲ دستگاه ماینر که در لحظه بازدید این شرکت در مدار قرار نداشتند کشف و ضبط شد.

صنعت برق تاکید کرد: نگهداری یا اتصال دستگاه های استخراج رمزارز فاقد مجوز به هر نحو و در هر محل، غیرقانونی بوده و مسئولیت آن در موارد سازمانی بر عهده بالاترین مقام سازمان و در سایر موارد بر عهده شخص دارنده انشعاب برق است.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به مسئولان دستگاه های اجرایی و سایر متذکر شد: با دقت در رعایت موارد فوق از سوءاستفاده افرد سودجو که شرایط آسیب به منافع عمومی و شبکه برق کشور را فراهم می آورند جلوگیری کنند.

همچنین از همه هموطنان می خواهیم در صورت مشاهده مواردی از این دست و استفاده غیرمجاز از برق، نسبت به انعکاس آن از طریق سامانه سمات به آدرس https://www.tavanir.org.ir/samaat اقدام و از پاداش در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در سال جاری در حدود هشت هزار ماینر غیرمجاز را کشف و تحویل مراجع انتظامی داده است.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه