ارسال به دیگران پرینت

(تصاویر) جشن ازدواج سلطنتی در روسیه؛ اشراف‌زادگان گردهم آمدند

پس از گذشت بیش از یک قرن در روسیه مراسم جشن ازدواج سلطنتی با شرکت صد‌ها اشراف‌زاده برگزار شد.

(تصاویر) جشن ازدواج سلطنتی در روسیه؛ اشراف‌زادگان گردهم آمدند

روسیه روز جمعه اولین ازدواج سلطنتی خود را پس از انقلاب بلشویکی سال ۱۹۱۷ و سرنگونی امپراتوری نیکُلای الکساندروویچ رومانوف برگزار کرد و اشراف‌زادگان از سراسر اروپا برای حضور در این مراسم باشکوه سفر کردند.

به گزارش فرارو، جورج میخائیلوویچ رومانوف ۴۰ ساله و نامزد ایتالیایی اش ربکا ویرجینیا بتارینی ۳۹ ساله در کلیسای جامع سنت ایزاک در پایتخت سابق امپراتوری روسیه، سن‌پترزبورگ، ازدواج کردند.

 

 

صد‌ها میهمان خارجی این مراسم ازدواج از جمله شاهزاده رودلف، شاهزاده خانم تیلسیم لیختن‌اشتاین و پادشاه و ملکه سابق بلغارستان برای شرکت در مراسم مسیحی ارتدوکس به دومین شهر روسیه سفر کردند. بتارینی سال گذشته به مذهب ارتدوکس گروید.

لیست میهمانان شرکت کننده در این مراسم شامل هزار و ۵۰۰ نفر بود که افرادی مانند کنستانتین مالوفیو، سلطنت‌طلب و سرمایه دار نزدیک به کرملین و ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه هم در آن قرار داشتند.

لباس عروس دارای نشان‌های امپراتوری روسیه و طلا‌دوزی شده بود. همچنین یک تاج الماس‌نشان که توسط جواهرسازان درجه یک شومی (Chaumet) ساخته شده بود روی سر عروس قرار داشت.

آخرین مراسم ازدواج وارث رومانوف در روسیه، ازدواج نیکلاس دوم و الکساندرا در ۱۲۷ سال پیش بود.

خانواده رومانوف در اوایل دهه ۱۹۹۰ به سن‌پترزبورگ روسیه بازگشتند. رومانوف متولد مادرید، پسر دوشس بزرگ ماریا ولادیمیرونا رومانوا، وارث خودخوانده تاج و تخت روسیه است.

او نوه دوک بزرگ کریل، پسر عموی نیکلاس دوم، آخرین تزار روسیه است که به همراه همسرش الکساندرا و پنج فرزندش توسط بلشویک‌ها در سال ۱۹۱۸ اعدام شدند.

 

 

 
 
 
 

 

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه