ارسال به دیگران پرینت

بلیت عراق | ایام اربعین | زائران حسینی

2 آژانس متخلف فروش بلیت اربعین | افراد بدون تهیه بلیت به فرودگاه‌های کشور مراجعه نکنند

تاکنون دو آژانس مسافرتی و دفتر فروش بلیت هواپیما که بلیت اربعین را با نرخ بالاتر از مصوب به فروش رسانده بودند پلمب شده و این دو آژانس فعلاً تعطیل شده‌اند تا تخلف آن‌ها بررسی و حکم مربوطه صادر شود.

 2 آژانس متخلف فروش بلیت اربعین  | افراد بدون تهیه بلیت  به فرودگاه‌های کشور مراجعه نکنند

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از سهمیه ۶۰ هزار نفری سفرهای اربعین، تاکنون ۳۵ هزار بلیت فروخته شده است، گفت: دو آژانس مسافرتی گران فروش را تعطیل کردیم.

شهرام آدم‌نژاد درخصوص تشدید نظارت‌ها بر فروش بلیت عراق ویژه ایام اربعین با نرخ مصوب افزود: با توجه به تصمیم عراق و مذاکرات انجام شده، قرار بر این شد که ۶۰ هزار زائر ایرانی فقط از مسیر هوایی در همایش بزرگ اربعین حسینی حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: در ابتدای کار مشکلاتی در این زمینه و فروش بلیت به علاقه‌مندان به وجود آمد که با دستور قاطع وزیر راه و شهرسازی برای رفع این مشکلات، جلسات متعددی با تشکل‌ها و مجموعه‌های مختلفی که در این حوزه خدمات ارائه می‌دهند، برگزار و سازمان هواپیمایی کشوری هم قاطعانه وارد شد و برخورد قاطعانه‌ای با متخلفان داشت.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: پس از برخورد با متخلفان و پیگیری‌های وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری، در حال حاضر تمام فروشندگان بلیت پروازهای شرکت‌های داخلی ویژه اربعین نرخ مصوب را رعایت می‌کنند و بلیت دو طرفه این مسیر با همان قیمت ۵ میلیون تومان در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

آدم‌نژاد با بیان اینکه با تغییر برنامه‌های پروازی سعی شد، تعداد ناوگان ویژه پروازهای اربعین افزایش یابد، گفت: نظارتی حداکثری در حال انجام است تا زائران به راحتی و در چارچوب نرخ مصوب دسترسی به بلیت اربعین داشته باشند.

وی درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگشت زائران حسینی از مرز مهران افزود: برای برگشت زائران، ناوگان مناسب به تعداد کافی در مرز مهران تأمین شده است و روزانه ۴۰۰ اتوبوس در مرز مهران برای برگشت زائران مستقر می‌شوند و با قیمت مصوب اعلام شده، زائران می‌توانند از خدمات ناوگان اتوبوسی و جاده‌ای استفاده کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برخورد جدی با متخلفان فروش بلیت هواپیما تاکید کرد: تاکنون دو آژانس مسافرتی و دفتر فروش بلیت هواپیما که بلیت اربعین را با نرخ بالاتر از مصوب به فروش رسانده بودند پلمب شده و این دو آژانس فعلاً تعطیل شده‌اند تا تخلف آن‌ها بررسی و حکم مربوطه صادر شود.

آدم‌نژاد افزود: مدیریت جابجایی این حجم بالای مسافران در مدت زمان کوتاه کمی دشوار است، اما تمام تلاش نهادها و سازمان‌های مربوطه این است که زائران هیچ دغدغه و مشکلی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: درخواست می‌کنیم که افراد بدون تهیه بلیت و روادید عراق به فرودگاه‌های کشور مراجعه نکنند چراکه باعث ایجاد مشکلات متعددی در فرودگاه‌های کشور می‌شود و در برنامه ریزی‌ها اختلال ایجاد می‌کند.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به میزان فروش بلیت اربعین گفت: از سهمیه ۶۰ هزار نفری ایام اربعین حسینی یعنی از ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر تاکنون نزدیک ۳۵ هزار بلیت فروخته شده است و خوشبختانه از امروز شاهد آرام شدن وضعیت بلیت فروشی و جابجایی زائران هستیم.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      دروغه. اصلا اژانسها نمیتونن بلیت بفروشند. چون تو سیستم نمیذارن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه