ارسال به دیگران پرینت

ز | صدور ویزا در ایام اربعین | بلیت هواپیما

ویزای عراق در فرودگاه‌های امام خمینی، نجف و بغداد صادر نمی‌شود

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با صدور اطلاعیه‌ای از عدم صدور ویزای عراق در فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، نجف و بغداد خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: به منظور حضور در مراسم اربعین حسینی در کشور عراق بر اساس تفاهم انجام گرفته میان جمهوری اسلامی ایران و عراق، صدور ویزا در ایام اربعین رایگان خواهد بود، اما زائران باید پیش از سفر نسبت به اخذ ویزای زیارتی از طریق مراجع ذی‌صلاح اقدام کنند.


ویزای عراق در فرودگاه‌های امام خمینی، نجف و بغداد صادر نمی‌شود

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با صدور اطلاعیه‌ای از عدم صدور ویزای عراق در فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، نجف و بغداد خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به منظور حضور در مراسم اربعین حسینی در کشور عراق بر اساس تفاهم انجام گرفته میان جمهوری اسلامی ایران و عراق، صدور ویزا در ایام اربعین رایگان خواهد بود اما زائران باید پیش از سفر نسبت به اخذ ویزای زیارتی از طریق مراجع ذی‌صلاح اقدام کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است که امکان صدور ویزا در فرودگاه امام خمینی ره (ره) یا در فرودگاه‌های نجف و بغداد میسر نیست. بر همین اساس افرادی که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند باید پیش از خرید بلیت، اقدام به دریافت ویزا کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: زائران برای جلوگیری از هرگونه مشکل و یا سودجویی‌های احتمالی در خصوص بلیت هواپیما به مقصد عراق می‌توانند از آژانس‌های مسافرتی معتبر و سایت‌های اینترنتی مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به خرید بلیت کنند.

همچنین بر اساس دستور این سازمان حداکثر نرخ بلیت برای سفر به عراق در ایام اربعین امام حسین (ع) (۲۸ شهریورماه تا ۱۰ مهرماه) پنج میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

فرودگاه امام خمینی (ره) از زائران خواست برای پذیرش، صدور کارت پرواز و تحویل بار، سه ساعت قبل از زمان پرواز در سالن ترمینال فرودگاه حضور یابند و برای تسریع در فرآیند پذیرش می‌توانند نسبت به پرداخت آنلاین عوارض خروج از کشور اقدام‌ کنند.

به گزارش ایرنا، روز گذشته سخنگوی سازمان هواپیمایی اعلام کرد که قیمت پروازها از مبدا تهران، شیراز، اصفهان، اهواز و تبریز به فرودگاه نجف در مسیر رفت وبرگشت پنج میلیون تومان و در مسیر یک‌طرفه ‌سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هم‌چنین پرواز مشهد- نجف- مشهد ۶ میلیون تومان و پرواز یک طرفه در همین مسیر چهار میلیون تومان تعیین شده است.

این مقام مسوول تاکید کرد که چنان‌چه هر کدام از ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی از مبلغ مورد توافق سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی تخطی کنند، مسافران از طریق سایت سازمان هواپیمایی و سامانه شکایت مردمی موضوع را به سازمان اعلام کنند تا به‌سرعت به گران‌فروشی‌ها رسیدگی شود.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مردم ارسالی در

      این همه شهید دادیم که بگید ویزا بگیرید ننگتان باد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه