ارسال به دیگران پرینت

فال روزانه | فال روزانـه شخصی متولدین فروردین | موفقیت | فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال روزانه شخصی | 30 شهریور ماه

فال روزانه خود را مطالعه کنید.

فال روزانه شخصی | 30 شهریور ماه

فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود یا عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد اکنون چنان ترغیب شده اید که می خواهید تمام دنیا را به دست آورید. وقتی در مسیر قرار گرفتید تازه متوجه می شوید که چه قدر همه چیز پیچیده است و خواسته های تان ممکن است آشفته تان کند. اکنون زمان آن نیست که دچار تردید شوید، بهتر است با همه ی موانع زندگی روبرو شوید. تا زمانی که از واقعیت دور نشوید می توانید نسبت به آینده مثبت اندیش باشید. اما یادتان باشد که هرگز رویاهای تان را فراموش نکنید.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد برنامه ریزی کردن برای آینده ممکن است مثل کار کردن به نظر برسد. اما این همه وظیفه شناسی به این معنی نیست که نمی توانید خوش بگذرانید. انگار هنوز نمی دانید که میزان کنترل شما بر شرایط حاضر دقیقاً چه قدر است. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که طرز فکرتان را عوض کنید و کمی به خودتان استراحت بدهید. کمی استراحت به شما کمک می کند تا دوباره انرژی های از دست رفته ی خود را بازیابید. بدانید که رسیدن به اهداف تان مثل یک مسابقه ی ماراتون است که ممکن است طول بکشد.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد شاید دیگران شما را به شدت مورد قضاوت قرار دهند، اما اگر این طور شد نباید نا امید شوید. اکنون نباید احساس شکست کنید، زیرا هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد، به علاوه ممکن است روی آینده ی شما تأثیر منفی بگذارد. یادتان باشد که شما تنها کسی در این دنیا نیستید که در این وضعیت قرار گرفته است. می توانید این نا امیدی را به یک فرصت سازنده تبدیل کنید، فقط باید برنامه های تان را مجدد ارزیابی کنید. اکنون با اهمیت ترین قدرتی که در دست شماست همین انعطاف پذیری است.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

​فال روزانه شما نشان می دهد ممکن است این روزها نگران و مضطرب باشید از اینکه نمی‌دانید بالاخره از دل تان پیروی کنید یا عقل تان؛ حقایق یک طرف جمع شده‌اند، اما دل شما چیز دیگری می‌گوید. اطلاعاتی که امروز دریافت می‌کنید محکم و مورد اعتماد نیستند. ممکن است آنچه که فکر می‌کنید امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربیاید. ممکن است حتی در تضاد با عقایدتان باشد، اما شما به احساس‌تان اعتماد کنید. مطمئن باشید که غریزه شما هیچ وقت گمراه تان نمی‌کند.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد با اینکه امروز نسبت به زندگی خوش بین هستید، ‌اما می‌توانید احساس کنید که اتفاقاتی دارد می‌افتد که نگرانی و اضطراب برای شما ایجاد می‌کنند. اما به این معنی نیست که شما از تغییر می‌ترسید و مخالف آن هستید؛ فقط به این خاطر است که دلواپس این هستید که مبادا طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای خودتان دارید خراب شوند. انرژی تان را صرف این نکنید که با تلاش و کوشش بسیار بخواهید روال زندگی را به همان شیوه قدیمی ‌برگردانید. به جای جنگیدن با تغییر و دگرگونی، با آغوش باز به استقبال‌شان بروید. منتظر چه هستید؟ از همین حالا شروع کنید!

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد شما می‌توانید هیجان و نشاطی را که دارد به سمت تان می‌آید، در هوا حس کنید که نیازتان ثبات و پایداری را به مبارزه دعوت می‌کند. معمولا شما می‌خواهید به خودتان خوش بگذرانید، مخصوصا اگر اخیرا به سختی کار کرده باشید. پس احتمالا نمی‌توانید در مقابل یک دعوت جالب توجه ایستادگی کنید. در نهایت، بهتر آن است که کاری غیر از کارهای معمولی انجام دهید که اجازه نمی‌دادند شما کمی ‌تفریح کنید.

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

فال روزانه شما می گوید به جای اینکه نسبت به تصمیم اخیری که گرفته اید تردید کنید به قضاوت خود همانطور که هست اعتماد داشته باشید. برای اینکه بیندیشید و ببینید راه تان را ادامه دهید یا نه کمی دیر شده است. شما قبلا این مرحله را پشت سر گذاشته اید ؛ حتی اگر اکنون امواجی از عدم اعتماد به نفس را تجربه می کنید. به جای اینکه وسوسه شوید تا تصمیمات اخیرتان را زیر سئوال ببرید سعی کنید روی یک موضوع دیگر تمرکز کنید.

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد شما کسی نیستید که به زور و اجبار خانواده و یا دوستان تان هر چیزی را قبول کنید! شما می‌دانید چه می‌خواهید، کجا می‌خاوهید بروید، می‌دانید چگونه به آنجا برسید و جواب منفی و مقاومت دیگران را قبول نخواهید کرد. باهمه این احوال حتی اگر مجبور شوید به خاطر دوری گزیدن از تمام مشکلات به احساسات‌تان بها ندهید، اصلا خوب نیست که مسیرتان را منحرف کرده و به دشمن ملحق بشوید! کمی حسایت از جانب شما امروز شما را نجات می‌دهد!

فال شخصی روزانـه متولدین آذر

نماد آذر

فال روزانه شما نشان می دهد شما در روزهای آینده شادی‌های بسیاری را به دست می‌آورید، برای اینکه از شادی‌تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است.

فال شخصی روزانـه متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است آیا همیشه چرخه زندگی بر وفق مراد افراد می چرخد؟ نه لزوما این طور نیست. گاهی حتی با محبت کردن به دیگران هم ممکن است بی مهری از آنها دریافت کنید. نباید انتظار داشته باشید هر خوبی به کسی می کنید، او نیز در حق شما انجام دهد. بنابراین، این شما هستید که باید در رفتارهای خود تجدید نظر کنید و بیش از اندازه به دیگران توجه و ارزش ندهید. این موجب می شود با ناراحتی و توقع کمتری زندگی کنید..

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد امروز میان عقل و دل خود نمی توانید تمایز بارزی قائل شوید. احساس می کنید بین مسایلی که ظاهر جذاب هستند با مسایلی که واقعا ارزشمند هستند، نمی توانید فرق بگذارید. در یک دوراهی گیج کننده اسیر شده اید که توان تصمیم گیری ندارید. پیشنهاد ما این است که دست نگه دارید! لازم نیست همین امروز برای ایده های مغزی خود تصمیم گیری کنید. اجازه دهید چند روز بگذرد تا بتوانید راه درست را تشخیص دهید.

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد افسار اسب خود را بکشید و در همین جا توقف کنید. کمی در مسیر بایستید و از این همه زیبایی طبیبعت و غروب خورشید لذت ببرید. با چنان شتابی به جلو می رانید که هیچ کدام از جزئیات زیبای اطراف خود را نمی بینید. کمی وقفه در مسیر پیشرفت هم بد نیست. می تواند موجب تقویت روحیه شما بشود. با مثبت‌نگری و امید به آینده، در پروژه های خود کمی تنوع ایجاد کنید و برای داشتن چشم‌اندازهای وسیع‌تر برنامه ریزی کنید. ایده هایی که به ذهنتان خطور می کنند را یادداشت کنید تا در زمان مناسب از همه آنها به نحو احسن بهره بگیرید.

 
 
 
منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه