ارسال به دیگران پرینت

بهترین کیف پول بیت کوین کدام است؟

برای ذخیره و نگهداری بیت کوین های خریداری شده نیاز به کیف پول بیت کوین است. طرفداران رمز ارزهای دیجیتال مخصوصاً بیت کوین استدلالشان این است که ارزهای دیجیتال نسبت به ارزهای فیات (پول سنتی) از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و داد و ستد از طریق ارزهای دیجیتال بسیار آسان تر از ارزهای فیات می باشد.

بهترین کیف پول بیت کوین کدام است؟

انتخاب بهترین کیف پول بیت کوین

برای ذخیره و نگهداری بیت کوین های خریداری شده نیاز به کیف پول بیت کوین است. طرفداران رمز ارزهای دیجیتال مخصوصاً بیت کوین استدلالشان این است که ارزهای دیجیتال نسبت به ارزهای فیات (پول سنتی) از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و داد و ستد از طریق ارزهای دیجیتال بسیار آسان تر از ارزهای فیات می باشد.

به دلیل این که بیت کوین به صورت محدود عرضه شده است از طرف افراد زیادی به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری بسیار عالی شناخته می شود. بنابراین بعد از خرید این ارز دیجیتال باید به فکر نگهداری آن به صورت ایمن در کیف پول ها باشیم. کیف پول بیت کوین مجموعه ای از کلید های خصوصی بیت کوین را ذخیره می کند و با استفاده از یک رمز عبور قوی از دسترسی های غیر مجاز جلوگیری به عمل می آورد.

تنها کسی که می تواند از کیف پول بیت کوین استفاده کند و به ارزهای ذخیره شده در آن دسترسی کامل داشته باشد صاحب کیف پول است که رمز ورود و عبارت بازیابی آن را که در هنگام راه اندازی در اختیار کاربر قرار داده می شود در اختیار دارد. کیف پول بیت کوین انواع مختلفی دارد. انواع کیف پول های بیت کوین شامل کیف پول های سخت افزاری، نرم افزاری و کاغذی می باشند. در این بین کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری جزو رایج ترین کیف پول ها به شمار می روند که امنیت بسیار بالایی داشته و به راحتی می توانید از بین کیف پول های مختلفی که وجود دارد یکی را انتخاب نمایید. با این حال استفاده از کیف پول های نرم افزاری متداول تر است. در ادامه با تعدادی از بهترین کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری بیت کوین آشنا می شویم.

انواع کیف پول بیت کوین نرم افزاری و سخت افزاری

در این قسمت قصد داریم شما را با بهترین کیف پول بیت کوین نرم افزاری و سخت افزاری آشنا کنیم.

از بهترین کیف پول های نرم افزاری برای بیت کوین، کیف پول تراست ولت است. این کیف پول یک کیف پول رمزنگاری شده منبع باز به شمار می رود که تنها می توان آن را بر روی گوشی های هوشمند اندروید و یا آی او اس نصب کرد. شما با کمک این کیف پول می توانید ارزهای زیادی را خریداری کرده و در آن ذخیره کنید و هر وقت هم که نیاز باشد به خرید و فروش آن در خود کیف پول بپردازید بدون این که نیاز باشد به سایت صرافی مراجعه نمایید.

تراست ولت

کیف پول تراست ولت برای اولین بار به منظور ذخیره رمز ارزهایی که بر بستر شبکه ERC20 و ERC223 فعال هستند طراحی شده بود، اما امروزه می توان از این کیف پول برای ذخیره رمز ارزهای مختلف استفاده کرد. تعداد رمز ارزهایی که در کیف پول تراست ولت پشتیبانی می شود بسیار بالا است. به جرات می توان گفت کیف پول تراست ولت جزو بهترین کیف پول بیت کوین و سایر رمز ارزها شناخته می شود و توسط کاربران زیادی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید : قیمت لحظه ای دوج کوین در بیتمینو

 این کیف پول هم امنیت بالایی دارد و هم این که کاربری آن آسان است. وجود یک مرورگر داخلی web3 در داخل تراست ولت باعث شده که بتوان از طریق آن به خرید رمز ارزهای مختلف از جمله بیت کوین از طریق صرافی های غیر متمرکز (dex) پرداخت. همچنین قابلیت دسترسی مستقیم به DAPP های مختلف یا همان برنامه های غیر متمرکز ساخته شده بر بستر اتریوم در این کیف پول قرار داده شده است. برای دانلود نرم افزار این کیف پول کافی است به سایت گوگل پلی یا اپ استور مراجعه کنید و به صورت رایگان آن را دانلود کرده و بر روی گوشی هوشمند خود نصب نمایید.

  • کیف پول کوینومی

کیف پول کوینومی از دیگر کیف پول های معتبر و امن برای ذخیره رمز ارزها به شمار می رود. این کیف پول هم مانند کیف پول تراست ولت به عنوان بهترین کیف پول بیت کوین در بین کاربران شناخته می شود. ابتدا کوینومی تنها برای گوشی های اندروید در دسترس بود. اما بعدها نرم افزار آن برای کاربران گوشی های اپل و همچنین برای کامپیوتر های شخصی طراحی و روانه بازار شد. این کیف پول از امنیت بسیار خوبی برخوردار بوده و می توان برای ذخیره رمز ارز بیت کوین و هزاران رمز ارز دیگر از آن استفاده کرد.

 کوینومی به عنوان معروفترین کیف پول بیت کوین برای گوشی های هوشمند و کامپیوترهای شخصی شناخته می شود. این کیف پول کلید های خصوصی شبکه بلاکچین را در خود گوشی یا سیستم شما ذخیره می کند. برای دسترسی به این کیف پول باید از یک رمز عبور قوی استفاده کرد. در هنگام راه اندازی اولیه، کوینومی یک عبارت بازیابی به شما اختصاص می دهد که باید آن را در جایی یادداشت کنید تا در صورت لزوم بتوانید به محتوای داخل کیف پول دسترسی داشته باشید.

  • کیف پول های سخت افزاری

در ادامه قصد داریم معروف ترین کیف پول بیت کوین سخت افزاری را به شما معرفی کنیم. استفاده از کیف پول سخت افزاری برای نگهداری بیت کوین زمانی به صرفه است که شما تعداد بالایی ارز دیجیتال خریداری کرده باشید و قصد دارید که آن را برای چندین سال ذخیره کنید و با افزایش قیمت آن در آینده سود کسب نمایید. چون کیف پول های سخت افزاری قیمت نسبتاً زیادی دارند بنابراین برای ارزهای کم توصیه می شود از کیف پول نرم افزاری که رایگان هم هستند استفاده نمایید.

از جمله بهترین کیف پول سخت افزاری که به عنوان بهترین کیف پول بیت کوین نیز معروف است و طرفداران زیادی دارد کیف پول لجر نانو اس است. این کیف پول سخت افزاری امنیت بسیار زیادی دارد و به عنوان یک راه حل هوشمندانه برای ذخیره رمز ارز بیت کوین و سایر رمز ارزها شناخته می شود. استفاده از این کیف پول بیت کوین باعث می شود بیت کوین خریداری شده شما به صورت آفلاین نگهداری شود، بنابراین خطر هک شدن آن به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.

 کیف پول لجر بیشترین سطح حفاظت را برای نگهداری بیت کوین خریداری شده فراهم می آورد و امکان کنترل کامل کلید خصوصی و دسترسی کامل به دارایی های دیجیتال ذخیره شده در آن برای شما فراهم خواهد بود. از کیف پول لجر می توان برای نگهداری بیش از 1500 رمز ارز مختلف استفاده کرد. در هنگام راه اندازی لجر برای اولین بار یک پین 4 رقمی و همچنین یک عبارت بازیابی 24 کلمه ای به شما اختصاص داده می شود که باید آن ها را جایی یادداشت کنید. در صورتی که به هر دلیلی مشکلی برای کیف پول پیش آمد با داشتن این عبارت بازیابی به راحتی می توانید به ارزهای ذخیره شده در داخل کیف پول لجر که به عنوان بهترین کیف پول بیت کوین سخت افزاری در بین کاربران شناخته می شود دسترسی کامل داشته باشید.

برای سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر رمز ارزها باید همیشه از اخبار مربوط به دنیای رمز ارزها باخبر باشید. یکی از بهترین سایت های خبری که می توانید اطلاعات خوبی را از آن در خصوص انواع ارزهای دیجیتال، کیف پول بیت کوین و... به دست آورید سایت بیتمینو است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه