ارسال به دیگران پرینت

وزارت خزانه‌داری آمریکا | تحریم‌ها | شرکت‌های تحریم‌شده

آمریکا ۱۳ فرد و ۸ شرکت راتحریم کرد+ اسامی

وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز جمعه اسامی چندین فرد و شرکت را به دلیل حمایت از حزب‌الله لبنان در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. خزانه‌داری آمریکا گفته علاوه بر این، «شبکه‌ای از تسهیل‌گران مالی و شرکت‌های صوری حامی حزب‌لله و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران» را نیز در فهرست SDN قرار داده است.


آمریکا ۱۳ فرد و ۸ شرکت راتحریم کرد+ اسامی

وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز جمعه اسامی چندین فرد و شرکت را به دلیل حمایت از حزب‌الله لبنان در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا گفته اعضای یک شبکه مستقر در لبنان و کویت را که حزب‌الله لبنان را تأمین مالی می‌کنند در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

خزانه‌داری آمریکا گفته علاوه بر این، «شبکه‌ای از تسهیل‌گران مالی و شرکت‌های صوری حامی حزب‌لله و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران» را نیز در فهرست SDN قرار داده است.

«آندری گاکی»، مدیر دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا ادعا کرد: «حزب‌الله و نیروی قدس سپاه کماکان از نظام مالی بین‌الملل برای تأمین مالی اقدامات تروریستی سوءاستفاده می‌کند. ایالات متحده برای اقدام در جهت مختل کردن شبکه‌های حامی حزب‌الله و نیروی قدس سپاه تردید به خود راه نخواهد داد.»

بیانیه‌ای که روی وب‌سایت وزارت خزانه‌داری قرار گرفته نشان می‌دهد این تحریم‌ها ۱۳ فرد و ۸ شرکت را هدف گرفته‌اند. اشخاص تحریم‌‌شده اتباع ایران، چین، کویت و لبنان هستند. شرکت‌های تحریم‌شده نیز در امارات و هنگ‌کنگ مستقر هستند.

اسامی تحریم شده شامل  حسیب محمد حدوان، علی جارک اسمائیلی، امید یزدانپرست، سمانه دامیرچیلو، محمدرضا کاظمی، مصطفی پوریا، حسین اسدالله و مرتضی مینای هاشمی هستند.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه