ارسال به دیگران پرینت

افزایش قیمت بلیت مترو | قیمت بلیت مترو | مترو

اظهارات شهردار تهران درباره افزایش قیمت بلیت مترو

شهردار تهران با تاکید بر اینکه مطالبی که درباره افزایش قیمت بلیت مترو نقل شده است حرف بی ربطی است، افزود: افزایش قیمت بلیت مترو دروغ سیزده است، نه بنا بر افزایش قیمت است نه تغییری در شرایط.

اظهارات شهردار تهران درباره افزایش قیمت بلیت مترو

شهردار تهران با تاکید بر اینکه مطالبی که درباره افزایش قیمت بلیت مترو نقل شده است حرف بی ربطی است، افزود: افزایش قیمت بلیت مترو دروغ سیزده است، نه بنا بر افزایش قیمت است نه تغییری در شرایط.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با انتشار ویدیویی درباره انتشار اخباری مبنی بر افزایش قیمت بلیت مترو گفت: تا امروز شهرداری ظرفیت های مختلفی را برای امر واکسیناسیون و سایر خدمات به صورت مستقیم و غیر مستقیم در اختیار شهروندان قرار داده اما شهرداری دارای ظرفیت های کم نظیری است لذا سعی شد که از همه ظرفیت های شهرداری استفاده کنیم.

وی افزود: موضوع بهداشت و درمان یک بخش از مواجه با کرونا است واکسیناسیون یک جز از این بخش های بهداشت و درمان است ما در شهر نیازمند خدمات اجتماعی اجتماعی و زنده نگهداشتن شهر از طریق فاصله گذاری های مناسب هستیم و در همه این امور شهرداری خود را موظف می داند که خدمتگذار مردم باشد لذا در مرحله اول در هفته آینده ستاد «مدیریت بحران کرونا» را در شهرداری راه اندازی می کنیم و همه ظرفیت ها را برای خدمت به مردم یکپارچه می‌کنیم و بعد از آن با هماهنگی که با سایر دستگاه ها صورت می‌گیرد سطح خدمت را در قالب یک قرارگاه با سایر دستگاه ها خواهیم داشت به امید روزی که ما شاهد رفع این مشکل باشیم.

زاکانی همچنین در باره افزایش قیمت بلیت مترو نیز گفت: این از آن دروغ های شب سیزده است. به هر حال برخی ها چیزی ندارند بگویند و از درون یک جلسه تخصصی که پیرامون موضوعات تمام شده قیمت بلیت مترو و بررسی راه برای توسعه مترو مطرح شده بود جمله ای را در می آورند و منتشر می کنند.

شهردار تهران ادامه داد: نه بنا بر افزایش قیمت است نه تغییری در شرایط. آنچه که دنبال می کنیم این است که با بالا بردن ظرفیت های مترو خود را برای دوره جدیدی از خدمتگزاری آماده کنیم که بعد از دوره کرونا با بهره مندی افزون تری بتوانیم پاسخگوی مطالبات جدی مردم عزیز باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: در یک جلسه و در این خصوص درباره یک امر تخصصی مواردی مطرح شده بود. گزارشی به دست ما رسیده بود و ما در حال بررسی آن گزارش بودیم و از دل آن جلسه مطالبی منتشر شد وگرنه افزایش قیمت بلیت مترو حرف بی ربطی است.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • حسن ارسالی در

      حرف بی ربط زیادمی زنی

    • ناشناس ارسالی در

      شما آقای شهردار هر چه کمتر حرف بزنید بهتراست....شماکهمرد عمل هستید

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه