ارسال به دیگران پرینت

واکسیناسیون عمومی علیه کرونا | احداث بیمارستانهای صحرایی

فرمانده کل ارتش: ارتش باتمام قدرت برای مقابله با کرونا پای کار است

وضعیت بیماری کرونا در حال حاضر رو به بهبود است و امیدواریم با سرعتی که واکسیناسیون در کشور گرفته است، به زودی شاهد کاهش بیماری و کنترل آن در کشور باشیم.

فرمانده کل ارتش: ارتش باتمام قدرت برای مقابله با کرونا پای کار است

فرمانده کل ارتش در دیدار با وزیر بهداشت گفت: ارتش امروز هم با تمام قدرت برای مقابله با کرونا، پای کار است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیرسرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در دیدار فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران با وزیر بهداشت و معاونان این وزارتخانه، گفت: ارتش از روز اول ورود کرونا به کشور، با تمام توان در خدمت وزارت بهداشت بوده، امروز هم با تمام قدرت برای مقابله با کرونا، پای کار است و سیاست ما این است که ببینیم وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی چه می‌خواهند تا آن کار را انجام دهیم.

وی افزود: وضعیت بیماری کرونا در حال حاضر رو به بهبود است و امیدواریم با سرعتی که واکسیناسیون در کشور گرفته است، به زودی شاهد کاهش بیماری و کنترل آن در کشور باشیم.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: ارتش، سازمانی منظم است و از بهمن ۱۳۹۸، قرارگاه زیستی را تشکیل داده و تا کنون اقدامات ارزشمندی در این قرارگاه و درکنار وزارت بهداشت انجام داده است و آنچه این وزارتخانه نیاز داشته پای کار آورده است.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: ارتش از روزهای اول در قرنطینه و کنترل ورودی و خروجی شهرها، ضدعفونی معابر، در اختیار قرار دادن بیمارستانهای ارتش، کمک به تامین نیروی انسانی، احداث بیمارستانهای صحرایی  و تامین نیازمندی های دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت کمک کرده است.

سرلشکر موسوی گفت: از زمانی  هم که واکسیناسیون عمومی علیه کرونا در کشور آغاز شده، بخش های مختلف به کمک آمده اند و مراکز متعددی الان به صورت شبانه روزی این کار را انجام می دهند و به زودی نیز  در تهران  یک مرکز واکسیناسیون در پادگان 06 ارتش آغاز به کار می کند.

وی افزود: ارتش برای بیماران حاد تنفسی در  شهرها از جمله خاش، زابل، زاهدان، اصفهان، کرمانشاه، قم و رشت بیمارستانهایی با سازه های مستحکم ایجاد کرده است و هر کجای دیگر که وزارت بهداشت نیاز داشته باشد آمادگی داریم در مدت یک هفته، این بیمارستانها را راه اندازی کنیم. ارتش مثل گذشته با تمام قدرت برای کمک به وزارت بهداشت و مردم آماده است.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه