ارسال به دیگران پرینت

کرونا | واکسن | واکسیناسیون دانش آموزان | بازگشایی مدارس

خبرخوش برای دانش‎آموان | دانش آموزان در مقابل کرونا ایمن میشوند

رییس جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه همه واکسن های وارد شده به کشور، مجوز سازمان بهداشت جهانی را دارند، گفت: بزودی ۱۰ میلیون دز واکسن مخصوص سنین ۱۲ تا ۱۸ سال وارد کشور می شود تا دانش آموزان نیز در مقابل کرونا ایمن شوند.

خبرخوش برای دانش‎آموان  |  دانش آموزان در مقابل کرونا ایمن میشوند

کریم همتی در گفت وگوی تلویزیونی افزود: عالی ترین مسولان نظام تاکید داشتند تا در راستای کاهش آلام مردم و جلوگیری از شیوع کرونا، واردات واکسن صورت گیرد. تا به امروز بیش از ۳۰ میلیون دز واکسن فقط توسط جمعیت هلال احمر وارد کشور شده و در این مسیر رییس جمهوری و معاون اول ایشان، تلاش های بسزایی انجام داده اند.

وی ادامه داد: وزارت امور خارجه و بانک مرکزی نیز کمک های خوبی انجام داده اند و سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر در این عرصه با موفقیت عمل کرد. در مجموع تا آبان ماه ۹۰ میلیون دز واکسن وارد کشور خواهد شد.

رییس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: به علت اینکه در آستانه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید قرار گرفته ایم، رییس جمهوری تاکید داشت که واکسیناسیون دانش آموزان نیز آغاز شود و بر همین اساس ۱۰ میلیون دز واکسن مخصوص سنین ۱۲ تا ۱۸ سال وارد خواهد شد تا دانش آموزان نیز در مقابل کرونا ایمن شوند.

 

منبع : اقتصادآنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه