ارسال به دیگران پرینت

بارداری | زایمان | بیمارستان | ۵ قلوها

تولد ۵ قلوها در شیراز | وضعیت عمومی نوزادان مطلوب است

رئیس بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز، از ۵ قلوزایی مادر ۲۹ ساله اهل جویم لارستان در این بیمارستان خبر داد و گفت: نوزادان برای افزایش وزن گیری در آی سی یو به سر می‌برند.

تولد ۵ قلوها در شیراز | وضعیت عمومی نوزادان مطلوب است

دکتر فاطمه‌السادات نجیب در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: یکشنبه ۱۴ شهریور خانم بارداری از جویم لارستان در سن بارداری ۳۱ هفتگی با دردهای زودرس زایمانی به این بیمارستان مراجعه کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این مادر جوان که دومین بارداری خود را تجربه می‌کرد، یک دختر و چهار پسر را به دنیا آورد.

رئیس بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز با بیان اینکه این مادر پیش از این زایمان دارای یک فرزند پسر بوده است، گفت: خوشبختانه همه نوزادان سالم هستند و از دستگاه تنفسی استفاده نمی‌کنند ‌و تنها به دلیل اینکه در میانگین وزنی یک کیلوگرم تا ۱.۵ کیلوگرم قرار دارند، در آی سی یو بیمارستان بسر می‌برند.

نجیب ادامه داد: با توجه به اینکه پدر این نوزادان دارای شغل آزاد ‌و کارگری است از رسانه‌ها درخواست کمک کرده تا با اطلاع رسانی، خیرین او را در تامین هزینه نگهداری این کودکان همراهی کنند.

این مقام مسئول بیان اینکه این دومین مورد ۵ قلوزایی در ۵ ماهه نخست امسال در بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز است، گفت: بزرگترین مرکز آی سی یو نوزادان جنوب کشور مربوط به این بیمارستان است و به همین دلیل اکثر موارد چندقلوزایی استان فارس به این مرکز ارجاع داده می‌شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      بعضی با دارو از قصد این کار رو می‌کنند........

      و پشت وانشون هم پول حروم یا در فکر حروم خوری هستند.........

      یک ذره سوزنذحمابت از این اشخاص حرام خور که برای هوس و پول حروم این کار رو کردن و
      اگر هم دست کاری نو طبیعت بوده و از قصد با دارو بوده....
      یک ذره حمایت از این افراد پست...... خیانت به بیت‌المال و حق مردم،،،، و مخصوصا افراد صالح که ارگانهای مختلف و مردم حقشون رو ضایع کردن........ حق چهار تا مظلوم رو ضایع می کنند
      که این بیشرف ها هوسبازی بیشتر کنند،،، قابل قبول نیست

    • ناشناس ارسالی در

      ماشاالله

    • ناشناس ارسالی در

      هوسبازی کدومه؟ شما که نمیشناسیدشون و اطلاعی ندارید بهتره به ناحق قضاوت نکنید.پدر بچه ها ی کارگر ساده افغان که فکر نمیکنم سوادم داشته باشه مادرشونم از ی خانواده محترم از قشر ضعیف هستن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه