ارسال به دیگران پرینت

تیم متمول پاری سن ژرمن علاقمند به همکاری با زیدان

تیم ملی فرانسه مقصد بعدی زیدان

زیدان الدین زیدان قصد دارد سال 2022 هدایت تیم ملی فرانسه را به عهده گیرد.

تیم ملی فرانسه مقصد بعدی زیدان

دومین دوه حضور زیدان در رئال مادرید مانند دوره اول موفق نبود و او در تابستان امسال استعفا داده و از این باشگاه جدا شد. زیدان الدین زیدان در پایان فصل گذشته رئال مادرید را بعد از کسب یک عنوان قهرمانی لالیگا در دومین حضور در این باشگاه ترک کرد و حالا هر از چندگاهی شایعاتی در مورد آینده او منتشر می شود. به نظر این سرمربی موفق و فرانسوی پیشنهاداتی از سراسر جهان دریافت کرده و مورد توجه تیم های بسیاری قرار گرفته است.

به نظر می رسد ماموریت دیدیه دشان بعد از جام جهانی 2022 در تیم ملی فرانسه پایان خواهد یافت و فدراسیون فوتبال این کشور نیز تمایلی به تمدید قرارداد او نشان نداده است. از طرفی نتایج فوق العاده زیدان در رئال مادرید به خصوص در رقابت های حذفی باعث شده اهالی فوتبال در فرانسه همگی در انتظاز حضور این سرمربی روی نیمکت تیم ملی باشند.

تیم متمول پاری سن ژرمن نیز علاقمند به همکاری با زیدان است، اما این سرمربی فرانسوی هدف آیینده خود را مشخص کرده و احتمالا در اواخر سال 2022 با فدراسیون فوتبال فرانسه برای هدایت این تیم به توافق خواهد رسید. این در حالیست که برخی تصور می کنند دوران درخشش دشان در فرانسه همین حالا نیز تمام شده و بهتر است زیدان هدایت این نسل طلایی را بر عهده بگیرد.

منبع : ورزش سه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه