ارسال به دیگران پرینت

تعطیلات تابستان | سرقت | جواهر فروشی | پاریس | موزه لوور

سرقت ۱۰ میلیون یورویی از جواهرفروشی بولگاری در پاریس

سرقت ۱۰ میلیون یورویی از جواهرفروشی بولگاری در پاریس

گروهی از دزدان روز سه‌شنبه به فروشگاه بولگاری در میدان واندوم شهر پاریس حمله کرده و ۱۰ میلیون یورو از جواهرات آن (معادل ۱۲ میلیون دلار) را به سرقت بردند.

پلیس درنهایت توانست پس از یک عملیات تعقیب و گریز دو نفر از مظنونان را بازداشت کند.

این حمله در حوالی ظهر روی داد و ماموران کمی پس از حادثه به محل رسیدند.

دزدان با یک خودروی بی‌ام وی خاکستری و دو موتور توانستند از محل بگریزند اما سرانجام یکی از آنها پس از آنکه یکی از گلوله‌های پلیس به پایش اصابت کرد، دستگیر شد.

دزدها بعدا خودروی بی‌ام وی را رها کردند و پلیس توانست مظنون دیگر را در حالی که در پارکینگ یک مرکز خرید شلوغ در نزدیکی موزه لوور پنهان شده بود، دستگیر کند.

یک منبع نزدیک به گروه تحقیقات پلیس تایید کرد که سارقان جواهراتی به ارزش ۱۰ میلیون یورو از فروشگاه بولگاری (جواهرسازی معروف ایتالیا که زیرمجموعه لویی ویتون، شرکت فرانسوی کالاهای لوکس است) را ربوده‌اند.

پیش از این در جریان تعطیلات تابستان امسال نیز چند مورد سرقت از جواهرفروشی‌های شهر پاریس روی داده بود. از جمله در ۲۷ ژوئیه مردی جواهراتی به ارزش ۲ میلیون یورو از فروشگاه «شومه» ربود. او یک روز پس از انجام این سرقت با همدستش دستگیر و بیشتر جواهرات نیز کشف شد.

سه روز پس از آن، دو مرد که ابزارهای همچون شوک برقی و گاز اشک آور به همراه داشتند به فروشگاه «دین ون» حمله کرده و جواهراتی به ارزش حدود ۴۰۰ هزار یورو را غارت کردند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه