ارسال به دیگران پرینت

برندگان اولین جشنواره بازی‌های فکری مشخص شدند

این جشنواره به همت شهرداری منطقه ۸ و با همکاری انجمن بازی‌های فکری و سازمان ورزش شهرداری تهران در ۵ رشتۀ مکعب روبیک، اتللو، دوز، کوریدور و سودوکو برگزار شد.

برندگان اولین جشنواره بازی‌های فکری مشخص شدند

محمد بنی حسن، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ در باره لزوم توجه به بازی‌های فکری در دوران قرنطینه گفت :  ماندن در خانه باید همراه با غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان باشد. انجام بازی‌های فکری در منزل ضمن کاهش استرس در دوران قرنطینه، باعث رشد فکری و ایجاد آرامش در خانواده‌‌ها می‌شود.

بنی حسن افزود: در جشنواره مجازی بازی‌های فکری بنا بر آموزش و مسابقه در محیط خانه بود، شهروندان در محیط خانه به وسیله کلیپ‌های آموزشی، بازی‌ها را یاد گرفتند و در خانه‌های خود به صورت آنلاین با هم به رقابت پرداختند.

مجید اصغری، دبیر اجرایی جشنواره اعلام کرد: در این جشنواره از ۱۲ استان کشور شرکت‌کننده داشتیم و شرکت‌کنندگان در دو رده سنی(کودک نوجوان) و (بزرگسال) با هم به رقابت پرداختند. این جشنواره ۶ ماه به طول انجامید.

 

اصغری همچنین گفت: برای هر رشته گروه تخصصی تشکیل و کلیپ‌های آموزشی آماده و در دسترس عموم قرار گرفت. بعد از آموزش فراخوان برای مسابقه انجام شد و هر ماه مسابقه یک رشته انجام شد.

در این مراسم، مسعود رنجبران"شهردار منطقه ۸"، محمد مشهدی‌یاری "مدیر تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران"، کاظم دستگردی" رئیس انجمن بازی‌های  فکری" و رضا بهادران "دبیر انجمن بازی‌های فکری" حضور داشتند.

در خاتمه مراسم به  سه نفر اول هر رشته، لوح تقدیر، جایزه نقدی و تندیس مسابقات اهدا شد.

جشنواره-بازی-های-فکری-2

جشنواره-بازی-های-فکری-3

جشنواره-بازی-های-فکری-4

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه