ارسال به دیگران پرینت

واکسیناسیون | زندانبانان

حاج‌محمدی: ۸۰درصد زندانیان کشور واکسینه شدند

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: ۸۰درصد زندانیان کشور واکسینه شده‌اند.

حاج‌محمدی: ۸۰درصد زندانیان کشور واکسینه شدند

محمدمهدی حاج‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه تاکنون 80 درصد از زندانیان حاضر در زندان، حداقل دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند گفت: نظام ما نسبت به سلامتی زندانیان حساس است و واکسیناسیون گسترده آنان قبل از دیگران گواه روشنی بر این ادعاست.

در ارتباط با اتفاقات اخیر زندان اوین گفت: ضمن لزوم رعایت حقوق و حرمت زندانیان، فراموش نکنیم برخی زندانیان آسایش یک شهر را به‌هم زده‌اند و برخی از آنها را خانواده‌هایشان نیز نگهداری نمی‌کنند، به همین خاطر می‌گوییم زندانبانان گاهی مهربانتر از پدر و مادر آنها هستند.

وی افزود: اتفاقات اخیر نباید ارزش و اهمیت زحمات و مجاهدتهای زندانبانان را که اختیاراً خود را برای مراقبت و نگهداری بزهکاران زندانی کرده‌اند، کمرنگ کند.

حاج‌محمدی گفت: زندان محفل یا مجلس فرهیختگان نیست که البته گاهی ما در برخی پارلمان‌های دنیا که جمع فرهیختگان است، شاهد درگیری‌های خیره‌کننده هستیم. حتماً هم حفظ حرمت و حقوق زندانیان و هم حفظ شأن بازدارندگی و ارعابی زندان را مهم می‌دانیم. باید همه مراقب باشیم فریب طراحی دشمن را نخوریم و در زمین او بازی نکنیم.

 

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه