ارسال به دیگران پرینت

افغانستان | طالبان | مقاومت مردم افغانستان

ادعای تغییر کردن طالبان فقط یک شگرد است

روزنامه جمهوری اسلامی:طالبان، در 5 سال حاکمیت بر افغانستان، چهره‌ای وارونه از اسلام به جهانیان معرفی کرد که سرمشق گروه‌های تروریستی دیگر همچون داعش و النصره شد.

ادعای تغییر کردن طالبان فقط یک شگرد است

هم‌اکنون نیز این گروه افغانستان را به کانون شرارت برای حداقل 42 گروه تروریستی ازجمله داعش و القاعده تبدیل کرده که مشترکاً چهره اسلام را وارونه نشان می‌دهند و به مردم افغانستان ظلم می‌کنند. بر همین اساس، مردم افغانستان حق دارند در برابر آنها مقاومت کنند و این مقاومت، بخشی از جبهه بزرگ مقاومت است که از کیان اسلام و ملت‌های مظلوم دفاع می‌کند.

ادعای تغییر کردن طالبان نیز شگردی است که این گروه برای سوار شدن بر مرکب قدرت به آن متوسل شده است. تروریست‌های طالبان همین حالا هم کودکان را شکنجه می‌کنند تا مخفیگاه پدران خود را به آنها معرفی کنند، دختران را به زور تصاحب می‌کنند، حقوق شهروندی مردم را زیرپا می‌گذارند، مردم پنجشیر را به جرم تسلیم نشدن در برابر زیاده‌خواهی‌های خود قتل‌عام می‌کنند و به هیچیک از وعده‌های خود پای‌بندی نشان نمی‌دهند و از آمریکا هم بدعهدترند.

در برابر این کانون شرارت،اکنون مردم افغانستان از تمام مذاهب و قبایل قرار گرفته‌اند و مقاومت آنها از پنجشیر آغاز شده و به ولایات دیگر نیز سرایت کرده است. این مقاومت باید مورد حمایت محور مقاومت قرار گیرد اما نوع مقاومت را مسئولان نظام باید تعیین کنند.عدم حمایت از مقاومت مردم افغانستان به معنای قربانی کردن این ملت مظلوم دربرابر یک گروه تروریست است که در طول 20 سال گذشته شریک جنایات آمریکا در افغانستان بوده و اکنون براساس یک تبانی چهارجانبه میان آمریکا،پاکستان، طالبان و اشرف غنی،افغانستان را تحویل گرفته تا اشغال این کشور را به نیابت ازآمریکا ادامه دهد و اهداف شیطان بزرگ را در منطقه محقق نماید.کوتاهی درحمایت از ملت مظلوم افغانستان در این مقطع تاریخی، یک خطای استراتژیک است .

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مهدی ارسالی در

      بقول ما خمینی ها خدعه می کنند😂😂

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه