ارسال به دیگران پرینت

علت حذف محمد علیزاده در سریال گاندو / + جزییات محمد علیزاده کیست؟

رکنا : در تیتراژ سریال گاندو که این شب‌ها از شبکه سه سیما در حال پخش است اسم محمد علیزاده از تیتراژ سریال گاندو حذف شده است.

علت حذف محمد علیزاده در سریال گاندو / + جزییات محمد علیزاده کیست؟

به گزارش رکنا ، محمد علیزاده از خوانندگان و آهنگسازان نامدار کشورمان است. محمد علیزاده کنسرت های زیادی را برگزار کرده است. طرفداران محمد علیزاده کم نیستند. در تیتراژ سریال گاندو نام محمد علیزاده حذف شده است اما دلیل حذف نام محمد علیزاده چیست؟

محمد علیزاده، خواننده موسیقی پاپ که نامش به عنوان خواننده در تیتراژسریال «گاندو» آمده است، در این‌باره که چرا هیچ اثر و ردی از صدا و خوانندگی او در این سریال نیست، توضیح داد.

نکته عجیب در فهرست عوامل این سریال، آمدن نام محمد علیزاده به عنوان خواننده در تیتراژ است که تاکنون صدایی از او پخش نشده. اینک،این خواننده با انتشار یک ویدئو، در این باره توضیح داده است.

علیزاده در این ویدئو می‌گوید:«برای این سریال یک ترانه سروده و موسیقی برای آن ساخته شد،اما زمانی که به پخش نزدیک می‌شد، به همراه جواد افشار (کارگردان سریال)که از دوستان خوبم است، به این نتیجه رسیدیم که تیتراژ بدون وُکال (صدای خواننده) پخش شود،فکر می‌کنم این خیلی بیشتر و بهتر به سریال کمک کرده است.

اگر زودتر به این نتیجه می‌رسیدیم، قطعاً نام من به عنوان خواننده درتیتراژ اعلام نمی‌شد و از تک‌تک مخاطبان عذر می‌خواهم و شرمنده محبت‌های همه‌شان هستم.در ضمن این تیتراژ را برای یک سریال دیگر نگه داشته‌ایم که آنجا کار خواهد شد.»

ساخت کلیپ با صدای علیزاده

عرفان ابراهیمیان که در این سریال نقش یکی از نیروهای امنیتی را ایفا می‌کند، کلیپ کوتاهی از یکی از پلان‌های بازی خودش در این سریال ساخته که روی آن ترانه‌ای از علیزاده پخش می‌شود که با «منتظر نباش» به پایان می‌رسد. او با این کلیپ طنز سعی کرده به مخاطبان خود بگوید نباید منتظر قطعه‌ای از محمد علیزاده در این سریال باشند.او نوشت: «یه سریال بازی کردم به نام «گاندو»، توی تیتراژ نوشته محمد علیزاده ولی نمیخونه دلیلش معلوم نیست منم اینو صرفاً جهت شوخی درست کردم که اونایی که منتظر بودن، آرامش بگیرن هنوز دلیل معرفی خواننده تو اول آهنگ و متوجه نشدم و نخواهم شد.»

نام:محمد

نام خانوادگی:علیزاده

تاریخ تولد:136/1/23

محل تولد:کرج

پیشه:خواننده و آهنگساز

محمد علیزاده در 23 دی سال 1360 در کرج به دنیا آمد.وی در حال حاضر در تهران زندگی می کند. وی درخانواده ای کاملا فرهنگی و علمی رشد کرد پدرش معلم بود و یک خانواده سنتی که آنرا بزرگترین افتخار خود میداند بزرگ شد، یک خواهر دارد و میگوید خوانندگی را از 4 سالگی شروع کرده است.

علاقه محمد علیزاده به قرآن تا خواننده شدن

محمد علیزاده علاقه خاصی به قرآن دارد و سه سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را توانسته کسب کند. از پانزده سالگی یادگیری موسیقی اصیل ایران را شروع کرد ، قبلش هم دستگاههای قرآن را یاد گرفت . آقای دکتر جوانمرد که مربی قرآن او بودند تمام دستگاههای قرآن را به او یاد دادند . بعد از مدتی مشاهده کرد که موسیقی سنتی را خیلی دوست دارد به همین دلیل “ردیف” هم آموخت.

عاشقی تا ازدواج محمد علیزاده

محمد علیزاده مجرد است و هنوز ازدواج نکرده، می گوید یک بار عاشق شده آن هم در 19 سالگی و به آن افتخار می کند، مدتی پیش شایعه ازدواج او با بهاره افشاری به گوش می رسید، که این خبر از طرف خانوم افشاری تکذیب شد.

محمد علیزاده

علایق و تیپ شخصیتی محمد علیزاده

 در دوران تحصیل از درس شیمی متنفر بوده ولی ادبیات و ریاضی را دوست داشت

 آهنگ های خداحافظ و جز تو را جزو محبوبترین ترانه هایش می داند

 خواننده ی محبوبش اورس است و از کارهای ناصر عبدالهی انرژی می گیرد

 علی دایی و کریستیانو رونالدو فوتبالیستهای محبوبش هستند

 بازی هنرمندانی چون فاطمه معتمد آریا و زنده یاد خسرو شکیبایی را دوست دارد

 از تولیدات مسعود کیمیایی و مهران مدیری لذت می برد

 ادکلن مورد علاقه :بولگاری

 ساز تخصصی :گیتار

 قد :1/89 سانتیمتر

 وزن :102 کیلوگرم

علیزاده

اولین آلبوم رسمی محمد علیزاده

اولین آلبوم رسمی محمد علیزاده با نام همخونه در سال 1387 منتشر شد که آهنگ و تنظیم این آلبوم توسط امیر حسین سرگزی انجام شده است. این آلبوم نتوانست محمد علیزاده را آنطور که باید معرفی کند، چندین سال پس از انتشار این آلبوم که فروش پایینی هم داشت یک آلبوم دیگر از وی با نام سوپرایز در آستانهٔ انتشار قرار داشت که به صورت اینترنتی پخش شد ولی با این حال موفقیت فوق العاده ای پیدا کرد و جزو بهترین آلبوم های موسیقی سال کشور به شمار می رفت.

همکاری محمد علیزاده با رضا صادقی و فرزاد حسنی

وی سال های زیادی تلاش کرد تا بتواند در عرصه موسیقی ایران نام آشنا شود. وی مدت های زیادی به همراه بسیاری از خواننده های مشهور کشور نظیر رضا صادقی در رادیو جوان به اجرای برنامه پرداخته است. اجرای وی در رادیو جوان و آشنایی علیزاده با فرزاد حسنی باعث شد تا او آهنگ «خداحافظ» با شعری از فرزاد حسنی را برای تیتراژ برنامه کوله پشتی که در سال 1385 پخش شد را اجرا کند.

محمد علیزاده پر کارترین خواننده

محمد علیزاده یکی از پرکارترین خواننده هایی است که با صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران همکاری داشته است. از جمله این ترک ها می توان از ساخت تیتراژ برای برنامه کوله پشتی، سریال سراب، شهر باران 90 و 91، ماه عسل 89وماه عسل 96، مسابقه قرآنی تسنیم، جشن رمضان 91 و 92، صبحی دیگر، سریال خروس، میشه نگاه کنی و بر آستان جانان و سریال های زخم و برادر نام برد. این تعداد همکاری با سازمان صدا و سیما ایران در کمتر خواننده ای مشاهده شده است با این حال علیزاده بازهم قطعاتی را برای این سازمان در دست تهیه دارد.

اولین برنامه رسمی محمد علیزاده

محمد علیزاده اولین برنامه رسمی اش بر روی صحنه را در بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در سال 1391 برگزار کرد. وی آخرین برگزارکننده کنسرت در سی آمین جشنواره موسیقی فجر در سال 1393 بود که اجرای وی در این جشنواره مورد توجه علاقه مندان قرار گرفت. این دومین باری بود که جشنواره موسیقی فجر با کنسرت محمد علیزاده به پایان می رسید. علیزاده هم اکنون رکوردار کنسرت های ایران است.

کنسرت های محمد علیزاده

محمد علیزاده از فعال ترین برگزار کنندگان کنسرت در میان خوانندگان پاپ اهل ایران است. وی فقط در سال 93 بالغ بر 40 اجرای زنده در ده ها شهر ایران از جمله تهران، قزوین، لاهیجان، همدان، کیش، زنجان، آستارا، شهریار، آمل، شیراز، گرگان، بوشهر، اراک، کرمان، تبریز، بندرعباس، چالوس، ساری، محمودآباد، گنبد و شهرستان شفت داشته است.

کنسرت محمد علیزاده به عنوان بهترین کنسرت جشنواره موسیقی فجر 1391 در بخش پاپ انتخاب شد. همچنین وی در سال 93و94 با برگزاری کنسرت های متعدد … رکورد دار کنسرت در ایران است. به گونه ای که او در سال 94 با برگزاری 30 سانس کنسرت آنهم فقط در تهران نفر اول موسیقی کشور بود

فعالیت موسیقی محمد علیزاده

محمد علیزاده به دلیل توانایی ساخت ملودی و آهنگ و همچنین ترانه سرایی همکاری هایی نیز با سایر خوانندگان و فعالان موسیقی ایران نیز داشته است. ساخت قطعه انتظار در آلبوم یاد چشمات از آمین رستمی و قطعه بزار ببینمت در آلبوم دریا از سعید عرب و همچنین قطعه ستاره در آلبوم کما 2 از حمید عسکری جزو این همکاری ها بوده است.

آهنگ «با اینکه تنهایی» وی در میان Top10 سایت ترانه ماه به انتخاب کاربران اینترنتی قرار دارد. همچنین ترانه «جز تو» و «خداحافظ» جزو محبوب ترین ترانه های وی به انتخاب هوادارانش بوده است.

ترانه دلنشین شهر باران با صدای محمد علیزاده و ترانه مجید صالحی و ملودی بهنام کریمی و تنظیم بهروز صفاریان در اولین فستیوال تیتراژهای تلویزیونی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران مقام دوم را از آن خود کرد.

انتقاد از محمد علیزاده

از جمله انتقاداتی که به این خواننده می شود استفاده مکرر از کلمه دل در ترانه هایش و غلو در بغض صدایش است که خودش این گونه پاسخ می دهد:«دوست داشتم. دوست داشتم بگویم «دل به دل این دل دل مرده بده، بده دل که بد آورده». همین که شنونده باید به خودش زحمت بدهد و کلنجار برود تا این ترانه را حفظ کند یعنی من برده ام. در این آلبوم دوست داشتم در همه قطعات از دل استفاده کنم. حالا دیگران هر چه می خواهند بگویند. من تکرار قافیه ها را هم دوست دارم مثل اتفاقی که «در این اولین باره» افتاد و من 9 قافیه شبیه به هم را پشت سر هم تکرار کردم.» وی در ادامه چنین می گوید:«هیچ بغض غلو شده ای در صدای من وجود ندارد. من از بچگی هم که قاری قرآن بودم با همین صدا می خواندم منتهی صدایم پخته نبود»

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه