ارسال به دیگران پرینت

پل تاریخی | خطر ریزش | خطر فاجعه انسانی

ریزش پل تاریخی خاتون در کرج + عکس

عدم ایجاد اعلان‌های خطر ریزش در محل رفت و آمد مردم از سویی و حضور معتادان متجاهر در زیر پل خاتون و داخل ساختار آن به عنوان خوابگاه و این مسئله خطر فاجعه انسانی را در صورت تشدید ریزش مجدد پل را در پی خواهد داشت.

ریزش پل تاریخی خاتون در کرج + عکس

پل تاریخی شاه عباسی از سازه‌های دوران صفویه است که در شهر کرج قرار گرفته است، علی رغم  هشدارهای داده شده  نسبت به امکان ریزش پل خاتون و با توجه به عدم رسیدگی مسئولبن و بازسازی نشدن به موقع آن بخش دیگری از این پل ریزش کرده است.

متاسفانه در پی اختلاف مالی میراث فرهنگی با پیمانکار طرف قرارداد جهت بازسازی پل و نهایتا برکناری پیمانکار اولیه و واگذاری طرح به پیمانکار دیگر و از سوی عدم اجرای تعهدات مالی شهرداری کرج و فرمانداری در تامین اعتبار‌های لازم در تسریع بازسازی پل خاتون متاسفانه در شروع کار پیمانکار جدید در حین جابجای شمع‌ها سقف طاق اصلی پل به صورت کامل فرو ریخته و این موضوع در گزارش به طور کامل مشهود است.

در کنار این امر عدم ایجاد اعلان‌های خطر ریزش در محل رفت و آمد مردم از سویی و حضور معتادان متجاهر در زیر پل و داخل ساختار آن به عنوان خوابگاه و این مسئله خطر فاجعه انسانی را در صورت تشدید ریزش مجدد پل را در پی خواهد داشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه