ارسال به دیگران پرینت

خودروهایی که توقیف آنها با دستور قضایی بوده است

خودروهایی که جوانه زده اند + عکس

خودروهای توقیفی در پارکینگ های شهرهای کشور آنقدر مانده اند که جوانه زده اند. پلیس برای ترخیص خودروهایی که به هر دلیل جز دلیل قضایی در پارکینگ ها، سال هاست که باقی مانده اند طرح ویژه ترخیص گذاشته است.

خودروهایی که جوانه زده اند + عکس

جوانه زدن صدها پراید در پارکینگ های کشور + جزئیات و عکس

تعداد خودروهای توقیفی در پارکینگ های شهرهای مختلف ایرانی افزایشی یافته است که پلیس برای ترخیص این خودروهای توقیفی طرح ویژه در نظر گرفته است و چند ماهی هست که مالکان خودروهای توقیفی با بهره گیری از این طرح برای ترخیص خودروهای خود از پارکینگ ها اقدام کرده اند.

مدت زمان ،پارک این خودروها در پارکینگ ها آنقدر زیاد شده است که جوانه زده اند!

سرهنگ عین الله جهانی در خصوص شرایط ویژه ترخیص این خودروها با تاکید بر اینکه این شرایط برای خودروهایی که توقیف آنها با دستور قضایی بوده است در نظر گرفته نشده است گفت: پلیس از چند ماه قبل،برای ترخیص خودروهای توقیفی یک طرح ویژه دارد اجرا می کند که بر اساس این طرح، کسانی که وسیله نقلیه شان در  پارکینگ ها توقیف است.(به طور مثال برای بالا بودن جریمه، هزینه پارکینگ، عوارض شهرداری و عوارض آزادراهی...) میتواند از بهره گیری از این طرح برای خارج کردن خودروهای خود از پارکینگ ها اقدام کنند.

سرهنگ جهانی در ادامه افزود: افراد با مراجعه به دفاتر پلیس +10 می توانند از شرایط مطلع و برای  ترخیص خودروهای توقیفی خود اقدام کنند. بخشودگی جرایم دوبرابر شده، تقسیط یک ساله جرائم و تسهیل در ترخیص خودروهای فاقد معاینه فنی از دیگر مزایای این طرح است.تنها مواردی که توقیف قضایی دارند شامل استفاده از این طرح نمی شوند.

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه