ارسال به دیگران پرینت

تغییرات سهام عدالت در پایان هفته چقدر بود

در ابتدای هفته گذشته سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی روی نرخ ۱۳ میلیون و ۵۹ هزار تومان بود و در اخرین روز معاملاتی به ۱۲ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان رسید.

تغییرات سهام عدالت در پایان هفته چقدر بود

به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: بازار سهام عدالت در هفته گذشته روند متعادلی را داشت اما روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با عرضه گسترده نمادهای شاخص‌ساز و اصلاح شاخص کل مواجه شد. در دو هفته گذشته شاخص تا محدوده یک میلیون و ۵۸۰ هزار واحد هم رسید اما با افت آن در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به یک میلیون و ۵۲۰ هزار واحد رسید.

در آخرین روز معاملات بورس هفته گذشته بازار سهام با روندی صعودی به کار خود پایان داد و تا حدی ریزش شاخص جبران شد اما همچنان شاخص به مقاومت قبلی خود نزدیک نشده است.

سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت هم هفته گذشته روند متعادلی را داشت اما در دو روز معاملاتی که بازار منفی بود این سبد هم با کاهش قیمت همراه شد. در ابتدای هفته گذشته سهام عدالت در قیمت ۱۳ میلیون و ۵۹ هزار تومان بود و در آخرین روز معاملاتی به ۱۲ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان رسید.

ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت هم در آخرین روز معاملاتی هفته پیش به هفت میلیون و ۴۴۶ هزار تومان رسید و سهامداران در زمانی که روش فروش سهام عدالت مشخص شد می‌توانند ۶۰ درصد سبد سهام عدالت خود را بفروشند.

البته هنوز خبری از تصمیم‌گیری درباره روش فروش سبد سهام عدالت نشده است و سهامداران عدالت در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه