ارسال به دیگران پرینت

وزیر بهداشت: زیرساخت‌های لازم برای واکسیناسیون 24ساعته در استان‌ها فراهم می‌شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: زیرساخت‌های لازم برای واکسیناسیون گسترده ۲۴ ساعته در سراسر استان‌ها محیا می‌شود.

وزیر بهداشت: زیرساخت‌های لازم برای واکسیناسیون 24ساعته در استان‌ها فراهم می‌شود

بهرام عین اللهی شامگاه گذشته در حاشیه سفر به استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در کشورمان و مرگ و میر تعداد قابل توجهی از هموطنان، تنها راه حل نجات از وضعیت فعلی واکسیناسیون با سرعت بالا در کشور است.

وی افزود: از امروز ورود محموله‌های قابل توجه واکسن به کشور آغاز شده و تا آخر هفته آینده، ۱۹ میلیون دُز و تا پایان ماه‌جاری ۴۰ میلیون دُز واکسن وارد کشور خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجم واکسن‌های ارسالی به هر استان را بر اساس میزان واکسیناسیون دانست و تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم برای واکسیناسیون گسترده ۲۴ ساعته در سراسر استان‌ها محیا شود.

عین اللهی ادامه داد: در حوزه واکسیناسیون و تسریع روند ایمن سازی کل کشور در کنار ورود حجم بالای انواع واکسن‌ها، از عموم مردم تقاضا داریم همانند شرایط خاص دوران دفاع مقدس برای واکسیناسیون هم وارد میدان شده و کمک حال کادر درمان باشند.

وی اذعان کرد: واکسیناسیون فعلی به منزله عدم ابتلا و کنار گذاشتن پروتکل‌ها نیست و تا زمانی‌که حجم بالای مردم واکسینه نشوند باید با تمام جدیت، پروتکل‌ها رعایت شوند.

وزیر بهداشت در ادامه اظهار کرد: یکی از مشکلات حوزه درمان استان اردبیل،کمبود تخت‌های بیمارستانی است که در حال برنامه‌ریزی برای رفع این مشکل هستیم.

عین اللهی ادامه داد: برای استان اردبیل یک افق مشخصی تعیین شده که شرایط و کیفیت درمانی به حدی افزایش یابد که هیچ بیمار اردبیلی به سایر استان‌ها جهت درمان سفر نکنند.

وی گفت: در دولت سیزدهم، شرط اصلی حفظ سمت مسؤولان، خدمت‌گزاری شبانه روزی و مردمی بودن است.

منبع : فارس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه