ارسال به دیگران پرینت

تحول در عرصه مدیریت فرهنگی با توجه به ظرفیت‌های موجود امکان‌پذیر است

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر این است که در عرصه مدیریت فرهنگی تحول انقلابی ایجاد شود و تحقق این هدف نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است که با توجه به ظرفیت‌های موجود و نیروهای زبده فرهنگی امکان پذیر است.

تحول در عرصه مدیریت فرهنگی با توجه به ظرفیت‌های موجود امکان‌پذیر است

محمد مهدی اسماعیلی روز دوشنبه در دیدار با آیت الله سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان افزود: باوجود مشکلات اقتصادی کشور، اهتمام ویژه به حوزه فرهنگ از محورهای مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به‌دنبال منویات رهبر معظم انقلاب تلاش بر این است که تغییرات مشهودی در حوزه فرهنگ رخ بدهد.

امام جمعه موقت اصفهان نیز در این دیدار با بیان اینکه فضای فرهنگی نیازمند اصلاح است، افزود: حوزه فرهنگ بسیار کلیدی و حساس است و نسبت به حوزه اقتصادی تقدم رتبی دارد، به این معنا که از جایگاه مهمتری برخوردار است.

وی توجه به حقوق اهالی فرهنگ و هنر و ایجاد شرایط و بستر مناسب برای فعالیت آنان را ضروی دانست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم پس از اخذ رای اعتماد مجلس شورای اسلامی در نخستین سفر استانی خود که به اصفهان صورت گرفت، علاوه بر حضور در مراسم گرامیداشت هفته دولت، با علما و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان اصفهان دیدار خواهد کرد.

دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

 

 

 

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه