ارسال به دیگران پرینت

رایزنی نماینده وزیر خارجه در امور افغانستان با «احمد مسعود»،«عبدالله عبدالله» و «حامد کرزی»

محمد ابراهیم طاهریان نماینده ویژه وزیر امور خارجه در امور افغانستان، در ادامه رایزنی و گفتگوهای خود با رهبران و شخصیت‌های افغانستان با «عبدالله عبدالله» رئیس شورای عالی مصالحه ملی، «حامد کرزی» رئیس جمهور سابق افغانستان و «احمد مسعود» به صورت تلفنی گفت وگو کرد.

رایزنی نماینده وزیر خارجه در امور افغانستان با «احمد مسعود»،«عبدالله عبدالله» و «حامد کرزی»

نماینده ویژه وزیر امور خارجه در امور افغانستان، در ادامه رایزنی و گفتگوهای خود با رهبران و شخصیت‌های افغانستان با «عبدالله عبدالله» رئیس شورای عالی مصالحه ملی، «حامد کرزی» رئیس جمهور سابق افغانستان و «احمد مسعود» به صورت تلفنی گفت وگو کرد.

محمد ابراهیم طاهریان نماینده ویژه وزیر امور خارجه در امور افغانستان روز پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰، با «محمد صادق خان» همتای پاکستانی‌اش در تهران دیدار و در خصوص همکاری مشترک و استفاده از ظرفیت های دو کشور جهت استقرار ثبات دایمی و تشکیل دولت فراگیر در افغانستان گفتگو و تبادل نظر کرد.

طاهریان همچنین در ادامه رایزنی و گفتگوهای مستمرش با رهبران و شخصیت های افغانستان، با عبدالله عبدالله، رئیس شورای عالی مصالحه ملی و حامد کرزی، رئیس جمهور سابق افغانستان و احمد مسعود نیز به صورت تلفنی گفتگو و در جریان آخرین تحولات این کشور قرار گرفت.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه