ارسال به دیگران پرینت

وضعیت واکسیناسیون کرونا در ایران

خبرمهم سید ابراهیم رئیسی در مورد وضعیت واکسیناسیون کرونا+جزئیات

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم در سخنان پایانی جلسه بررسی صلاحیت‌ وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: ما گرفتار مسائلی هستیم که یک ساعت معطلی هم برای ما جایز نیست، از جمله وضعیت واکسیناسیون کرونا که برای آن هم در داخل پیگیری‌های لازم انجام شده و هم ارز لازم را تامین کردیم و گشایش‌هایی در کار است ان شاء الله.

خبرمهم سید ابراهیم رئیسی در مورد وضعیت واکسیناسیون کرونا+جزئیات

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم در سخنان پایانی جلسه بررسی صلاحیت‌ وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: گذاشتن برخی وزیران جوان در وزارتخانه‌ها پیام امید به جوانان کشور و کارآفرینان کشور است و ما باورمان بر این است که اگر جوان فاضلی که بتواند کار را انجام دهد روی کار آید ضرری نخواهیم کرد.

وی یادآور شد: رای اعتماد به وزرا آغاز کار ما با مجلس است، ما انتظارمان این است که همکاری و تعامل میان مجلس و سطوح مختلف مجلس به عمل و اجرا برسد. من هنوز برنامه تفصیلی را به مجلس تقدیم نکردم، آنچه که ارائه شد یک برنامه مختصر بود و گزیده‌ای از برنامه تفصیلی به شمار می‌رفت.

رییسی با بیان اینکه ما بعد از رای اعتماد از صبح فردا اولین جلسه دولت را برگزار می‌کنیم، تصریح کرد: ما گرفتار مسائلی هستیم که یک ساعت معطلی هم برای ما جایز نیست، از جمله وضعیت واکسیناسیون کرونا که برای آن هم در داخل پیگیری‌های لازم انجام شده و هم ارز لازم را تامین کردیم و گشایش‌هایی در کار است ان شاء الله. هرچند که برخی معتقدند که با اینهمه دشمنی خارجی و وضعیت اقتصادی فعلی مگر می‌شود از مشکلات برون رفت که ما می‌گوییم با تکیه بر همین موجودی فعلی می‌توانیم.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه