ارسال به دیگران پرینت

موافق وزیر پیشنهادی ورزش

کوچکی نژاد: خوشحالی جامعه ورزشی از معرفی سجادی برای وزارت ورزش

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اولین بار است که یک فرد ورزشی و متخصص و قهرمان ملی و در میدان ورزشی تلاش کرده و قهرمان شده قرار است وزیر شود و کل جامعه ورزشی خوشحال هستند.

کوچکی نژاد: خوشحالی جامعه ورزشی از معرفی سجادی برای وزارت ورزش

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس عصر امروز (چهارشنبه 3 شهریورماه) در صحن علنی مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، اظهار داشت: رئیس فراکسیون ورزش مجلس اینجا (پشت تریبون صحن علنی مجلس) حضور پیدا کرد و انتظارمان این بود که نقد عمیقی از برنامه‌های جناب دکتر سجادی ارائه دهند اما جز شعار و تهمت چیز دیگری نبود.

وی افزود: مردم حرف های ما را می شوند و باید دقت کنیم و باید برنامه وزرا را بر اساس آئین نامه داخلی مورد بررسی قرار دهیم و در پایان رای بدهیم.

کوچکی نژاد با اشاره به نطق مخالفان سجادی در صحن علنی مجلس، گفت: اولین بار است که یک فرد ورزشی و متخصص و قهرمان ملی و در میدان ورزشی تلاش کرده و قهرمان شده قرار است وزیر شود و کل جامعه ورزشی خوشحال هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: دوستانی که بحث پرونده و مسائل دیگری را مطرح می کنند ایشان را کسی به شما معرفی کرده که چندی پیش رئیس دستگاه قضا بوده و به همه پرونده های قضایی احاطه داشته است مگر می شود خبر نداشته باشد؟ البته مخالفان هم چیزی از پرونده ایشان نگفتند.

وی افزود: آقای دکتر سجادی با اینکه در دولت کاره ای نبود اما چون تخصصش مورد نیاز بخش خصوصی بود به این بخش دعوت شدند. ایشان در ورزش های مرفهین مثل بیلیارد و ... نبودند ایشان قهرمان دو و میدانی هستند. ورزش مستضعفین جامعه است حال ایرادی دارد که در رشته های فرعی دیگر نیز تخصص داشته باشد.

کوچکی نژاد در ادامه با اشاره به موفقیت های سجادی در حوزه بخش خصوصی عنوان کرد: او می تواند ایران را در حوزه بین الملل ارتقا دهد و و در ورزش تخصص دارد همچنین در برنامه های خود به ورزش همگانی توجه ویژه ای کرده و ورزش بانوان را نیز مد نظر قرار داده است.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: سند استعدادیابی ورزشی در برنامه های سجادی تدوین شده که می تواند از افرادی که استعداد ورزشی بوده اما امکانات ندارند حمایت کند همچنین او توانایی ایجاد تحول در حوزه باشگاه داری را دارد.

وی افزود: مسائل فرهنگی و توجه به تخصص حرفه ای در ورزش مد نظر سجادی قرار دارد و هیچ کدام از مراجع قضائی موضوع فساد در پرونده های وی را تأیید نکرده اند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: چند سال قبل سجادی 300 میلیون تومان به باشگاهی کمک کرد و بعدها همان را به عنوان پرونده فساد وی جلوه دادند که غلط است.

وی در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک هفته دولت، اظهار داشت: به وزرای پیشنهادی که از فردا در مسند دولت خواهند نشست توصیه می‌کنم که توجه کنند تا شهید رجایی و شهید باهنر با گذشت حدود ۴۰ سال همچنان به عنوان الگوی دولتمردان مطرح هستند چرا که این عزیزان ساده زیست بودند و به مبارزه با فساد و انحرافات پرداختند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه